GlobalConnect opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Kom en selger fra global på døren mandag 11 april og var ganske "på". Ville tilby oss internett og tv pakke hos Riks tv. Pratet en stund med han og han lovte at fotballpakken Premier League var inkl. i tilbudet jeg fikk av han. Jeg spørte om å få det skriftlig, men det kunne han ikke, men garanterte at den fotballdelen var inkl. i pakken jeg fikk tilbudt om. dette var det så mange kunder som hadde spørt han om så det kunne han garantere.. Dum som jeg var så godtok vi tilbudet da vi "sparte" ganske mye pr mnd. Selger hadde fått garanti fra sin sjef om at fotballdelen var inkl. i pakken så var nok derfor jeg beit på.. Jeg sjekket opp med Riks tv etter en stund da jeg syntes det hørtes for godt ut til å være sant, og magefølelsen min stemte, Premier League var ikke inkludert. Vi sendte inn mail innenfor angrefristen, men det var desverre jeg som sendte mail og min samboer som sto i tilbudet.. Jeg fikk en del kontroll spm. av kundeservice i Global og om de kunne få prate med min samboer osv, og det kunne de, men etter en liten stund ble jeg satt på vent og da kundeservice kom tilbake så var det klart nei fra de siden jeg hadde sendt mailen og hun sto på papiret. Global sin selger har løyet meg rett opp i ansiktet og kunne avsluttet dette på en ryddig måte ved å bare godta vår angring, men neida.. Da får de ha en misfornøyd kunde ut bindingstiden også er jeg vekke for alltid. Kommer aldri til å anbefale noen jeg kjenner om dette firmaet. Får dere de på døren så anbefaler jeg at dere får alt skriftlig, for de lyger ganske heftig for å få til salg.
Hei, For det første vil jeg uttrykke min dype beklagelse for den opplevelsen du har hatt med vårt selskap. Når det gjelder din henvendelse om angring som ikke ble godkjent, vil jeg oppfordre deg til å vennligst ta kontakt med oss eller inngi en formell klage angående saken. Dette vil tillate oss å grundig undersøke og vurdere situasjonen. Vi har som målsetning å levere førsteklasses kundeservice, og det beklager oss inderlig at du ikke har hatt en tilfredsstillende opplevelse. Vennligst ta kontakt slik at vi kan hjelpe deg. Vennlig Hilsen Feda | GlobalConnect
Helt klart den absolutt værste kundeservicen jeg har vært borti. Med nettverket var det problemet fra første dag, og hos kundeservice ble jeg møtt av uhyggelige og spydige arbeidere. Jeg ble henvendt i ring over fler timer på telefon. Oppgradering av linje gikk heller ikke feilfritt og bar preg av dårlig service og utdaterte systemer. Styr unnna.
Hei Sondre Beklager å høre at du har hatt denne opplevelsen her med oss, slik skal det ikke være. Når det gjelder oppgraderingen av linjen, har jeg dessverre ikke noe innsikt i dette, så kontakt oss på chat slik at vi kan se på dette sammen, og finne en løsning på det Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect Privat
Global Connect er et søppelselskap på godt norsk... Ikke vurder disse om du ønsker en seriøs leverandør. Ja, du sparer kanskje en hundrelapp eller to, men de tar ikke ansvar for noe som helst. Det eneste de gjorde var å purre på Telenor som eier linjen, de gjorde null innsats selv. Vi var uten internett i litt over en uke, og det de kunne tilby var 200 kr i kompensasjon. Naboene som har Telenor ble tilbudt 3 måneder gratis nett. Elendig kundeservice og bare surr! En haug med bokser må du ha også...
Hei Jonas Beklager opplevelsen du har hatt her hos oss, vi ønsker så klart å rette opp i dette sammen med deg. For å gjøre dette, trenger vi at du kontakter oss direkte, slik at vi sammen kan finne en løsning på dette Vennlig hilsen Petter | GlobalConnect Privat
Det ble gjort klart til fiber før vinteren 22/23. P.d.d har det ikke skjedd noen som helst. Fått X antall purringer på at jeg må ha lenger trekkrør, og jeg har svart hver gang med at det trengs. Tilbakemelding enten uteblir eller skyves over på en underleverandør som man aldri hører noe fra. 27.03.23 skulle nettet vært oppe å gå. 6 måneder senere er det fortsatt den samme purring som blir sendt ut angående lenger trekkrør. Er det mulig å holde på sånn som dette? Spent på om de våger å fakturere et oppstartsgebyr, fordi det er helt uaktuelt. Aldri opplevd så dårlig service, det er sjokkerende.
Hei Ole. Beklager for opplevelsen du har hatt hos oss. Når det kommer til leveringen av fiber vil jeg påpeke at fiberutbygging er en krevende prosess som krever avtaler, tillatelser og midler fra tredjeparter som kommune, vegvesen og entreprenører og kan dermed ta lenger tid enn forventet i noen områder. Dersom du ikke har fått langt nok trekkrør er det fint om du kontakter oss på 38990100 eller chat via vår hjemmeside, slik at vi får sjekket opp hva som har skjedd der. Vennlig hilsen Vilde | Globalconnect Privat
Dørselger lover veldig eksplisitt at det er enkelt å installere fiber til oss. Vi spør flere ganger og får forsikring om at drilling i vegger osv ikke er nødvendig. Viser seg at de har hatt trøbbel med å installere hos oss da forrige eier bodde her. Krever 9000 i avbestillignsgebyr. Men det skjer ikke. De penga får se aldri.
Hei Frode Beklager å høre at det har kommet missvisende informasjon her, slik skal det selvfølgelig ikke være Kontakt oss på chat eller 38 99 01 00 slik at vi kan se om vi kan finne en løsning sammen på føringsveien til fiberinstallasjonen din Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalcConnect Privat
Lite hyggelig support. Følger ikke Ekom loven om varsling. Fakturerer gebyr selv om du har Autogiro. Vil aldri anbefale til andre
Hei Mette, Først vil jeg beklage for opplevelsen du har hatt hos oss Det skal selvfølgelig ikke få fakturagebyr dersom du har avtalegiro. Om du har fått dette er det fint om du kontakter oss direkte på telefon 38990100 eller chat via vår hjemmeside slik at vi får sjekket opp hva som har skjedd her. Vennlig hilsen Vilde | Globalconnect Privat
Tidvis ustabilt nett. Tidvis tregt nett. Dårlig rekkevidde i huset.
Hei Sverre, Dette ønsker jeg at du kontakter oss slik at vi kan rette opp i det! Vennlig Hilsen Feda | GlobalConnect