GlobalConnect opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Setter opp prisene uten varsel og har noe ustabilt nettverk.
Hei Bjørn Beklager å høre at du opplever nettet som ustabilt slik skal det ikke være. Her kan du gjerne kontakte oss direkte slik at vi kan feilsøke dette med deg Når det gjelder prisen på abonnementet, virker det som kampanjeprisen din har gått ut. Dette er noe vi alltid kan tilby til våre kunder, og gjerne kontakt oss slik at vi kan tilby dette til deg globalconnect.no/kundeservice Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect
Hadde Homenett som ble overtatt av Global-Connect og da ble prisen og tilbudet gitt navnet "" GRÅDIGHETSPRISEN"
Hei Arnie Har dessverre ikke innsikt i saken din direkte, men gjerne kontakt oss direkte slik at vi kan få sett på dett sammen med deg globalconnect.no/kundeservice Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect
Skurkebedrift som lurer deg inn i en avtale du aldri bestilte. De setter opp tilbudet slik at det virker lavt, men i realiteten så er det ikke det
Hei, Nå har jeg ikke noe innsyn i saken din og kan ikke uttale meg så veldig mye om det. Men våre avtaler som blir gitt til kundene er det de får, vi har ingen intensjoner om å lure våre kunder. Om du mener du ikke bestilte dette så ønsker jeg at du kontakter oss slik at vi kan finne en løsning. Vennlig Hilsen Feda | GlobalConnect
Jeg hørte faktisk mye negativt om GlobalConnect, dermed hadde jeg lave forventninger, men jeg har blitt positivt overrasket. Kun 1 gang i løpet av 12 måneder har vi hatt problemer, det løste seg etter noen timer, og kundeservice var rask til å svare på henvendelser. Grunnen til at vi byttet, var at GlobalConnect var mye billigere enn Telenor og Altifiber, vi har en internettpakke på 300/300. Utrolig fornøyd.
Hei Sindre! Så hyggelig å lese denne fine tilbakemeldingen, det setter vi stor pris på! Det er godt å se at tjenesten fungerer som den skal og at vårt kundesenter har vært behjelpelig på henvendelsene dine. Vennlig hilsen Stephen | GlobalConnect
Tok kontakt med firmaet om fiber. De sa det ville ta 2-4 uker å få det installert. Når vi tar kontakt for å høre hvor langt de er kommet i prosessen, så får vi beskjed om at det nå tar 6-8 uker. Når vi endelig får dato for installasjon, så er vi oppe i ni uker. Vi hadde aldri godtatt en så lang ventetid, da vi er avhengig av internett til jobb, men 2-4 uker kunne vi leve med. Vi mener at de har brutt avtalen, men vi har jo ikke fått det skriftlig at det ville ta 2-4 uker. Så da sitter vi her da. Nå skal de ha et gebyr på 4500,- for å kansellere avtalen, noe Altibox tar 500,- for. Firmaet har heller ikke noe sted å sende klage. Bare et kontaktskjema, men da har man ikke oversikt over dialogen. Bare å styre unna. Veldig useriøst dette her.
Hei Therese Beklager å høre dn opplevelse med tjenesten her, slik skal det ikke være Vi estimerer på de fleste området at det er 6- 8 uker leveringstid, men har dessverre ikke innsikt i saken din direkte Gjerne kontakt oss direkte slik at vi kan se på dette sammen med deg globalconnect.no/kundeservice Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect
Opplever sjelden et eneste problem, og får alltid rask info om utfordringer som oppstår og korrigeringer av feil.
Hei Tine Tusen takk for den positivt tilbakemeldingen, denne setter vi stor pris på VI er glade for å høre at tjenesten fungerer som den skal og at alle henvendelser er besvart i henhold på raskt retting her Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect
Aldri hatt så dårlig nett, detter ut hele tiden. Skammelig og selge noe sånt. Hatt telia i mange år og stabilt nett så dette er nedtur! Umulig å se en hel film sammenhengende.STYR UNNA!!!!!
Hei Pia Beklager å høre at opplevelsen din med tjenesten ikke har fungert som forespeilet. Har dessverre ikke innsikt i saken din direkte, men gjerne kontakt med oss slik at vi kan bistå og løse dette globalconnect.no/kundeservice Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect