GlobalConnect opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Tok kontakt med firmaet om fiber. De sa det ville ta 2-4 uker å få det installert. Når vi tar kontakt for å høre hvor langt de er kommet i prosessen, så får vi beskjed om at det nå tar 6-8 uker. Når vi endelig får dato for installasjon, så er vi oppe i ni uker. Vi hadde aldri godtatt en så lang ventetid, da vi er avhengig av internett til jobb, men 2-4 uker kunne vi leve med. Vi mener at de har brutt avtalen, men vi har jo ikke fått det skriftlig at det ville ta 2-4 uker. Så da sitter vi her da. Nå skal de ha et gebyr på 4500,- for å kansellere avtalen, noe Altibox tar 500,- for. Firmaet har heller ikke noe sted å sende klage. Bare et kontaktskjema, men da har man ikke oversikt over dialogen. Bare å styre unna. Veldig useriøst dette her.
Hei Therese Beklager å høre dn opplevelse med tjenesten her, slik skal det ikke være Vi estimerer på de fleste området at det er 6- 8 uker leveringstid, men har dessverre ikke innsikt i saken din direkte Gjerne kontakt oss direkte slik at vi kan se på dette sammen med deg globalconnect.no/kundeservice Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect
Opplever sjelden et eneste problem, og får alltid rask info om utfordringer som oppstår og korrigeringer av feil.
Hei Tine Tusen takk for den positivt tilbakemeldingen, denne setter vi stor pris på VI er glade for å høre at tjenesten fungerer som den skal og at alle henvendelser er besvart i henhold på raskt retting her Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect
Aldri hatt så dårlig nett, detter ut hele tiden. Skammelig og selge noe sånt. Hatt telia i mange år og stabilt nett så dette er nedtur! Umulig å se en hel film sammenhengende.STYR UNNA!!!!!
Hei Pia Beklager å høre at opplevelsen din med tjenesten ikke har fungert som forespeilet. Har dessverre ikke innsikt i saken din direkte, men gjerne kontakt med oss slik at vi kan bistå og løse dette globalconnect.no/kundeservice Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect
De utnytter «monopolsituasjon» med å få deg som kunde FØRST med gode priser, deretter setter de opp prisen 20-30% årlig, for å ta igjen «tapet».
Hei Gjermund Her virker det som kampanjeperioden din har gått ut, og derfor har prisen økt Kontakt oss, så skal vi kunne komme med ett nytt tilbud på dette til deg globalconnect.no/kundeservice Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect
Dette er fullblods kjeltringer som ikke holder det de lover! Uansett hva GlobalConnect Norge Norge sier, så må folk alltid huske å få det skriftlig!!! Min anbefaling er å velge noen andre leverandører som er seriøse! Etter at kjeltringene i GlobalConnect overtok Lynet Internett så har det bare blitt rot!! GlobalConnect er så frekke at de pålegger kundene straffegebyr for rot de selv er årsaken til!
Hei Aksel Beklager opplevelsen du har hatt med tjenesten her fra oss Har dessverre ikke innsikt i saken din, men gjerne kontakt oss direkte slik at vi kan se på dette med deg globalconnect.no/kundeservice Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect
Avtalte pris på 249. Internett ikke levert som avtalt, og de sendte så bruddgebyr på 4500. Fikk nytt tilbud på 449kr pr måned for å "unngå" bruddgebyr. Hvis du vil bruke tiden på å kranlge med kundebehandlere, sitte i telefonkø å skrive klagebrev så er global connect for deg! Svindel å lureri, styr unna!
Hei, Først og fremst vil vi beklage for opplevelsen du har hatt med oss. Vi har dessverre ikke direkte innsikt i saken din. Gjerne kontakt vårt kundeservicesenter på telefon 38 99 01 00 eller chat via våre hjemmesider slik at vi kan finne en løsning på dette. Sebastian | GlobalConnect
Slettet linjeprofilen vår uten noe forklaring på hvorfor. Brukte 3,5 timer med å få tilbake nettet styr unna verdens verste kundeservice opplevelse.
Hei! Først vil jeg beklage for opplevelsen du har hatt med oss. Jeg har dessverre ikke direkte innsikt i saken din her. Du må gjerne kontakte vårt kundesenter slik at vi kan finne en løsning på dette. Petter | GlobalConnect