GlobalConnect opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
ljuger til kunder og potensielle kunder. betryggende uttalelser av selger: ikke bruddgebyr o. l. ingenting selger sa stemte.
Hei Andreas, Beklager å høre opplevelsen du har hatt med oss her, slik skal det ikke være. Jeg har dessverre ikke innsikt i saken din, men fint hvis du tar kontakt med oss på tlf eller chat slik at vi kan se på dette sammen. Vennlig hilsen Isabel | GlobalConnect
Jeg ble flyttet over fra Lynet, som jeg var fornøyd med, til GlobalConnect. Hos Lynet hadde jeg 250 opp / 250 ned. Denne hastigheten leverte de konsekvent. Så fikk mail om en liten prisøkning når de nå ble del av GlobalConnect, men tin gjengjeld skulle jeg få 1000 mbps opp og ned. Det får jeg ikke. Når jeg sjekker nedlastingshastigheten ligger den alltid et stykke under 250 mbps. Så jeg betaler altså mer for lavere hastighet enn det er lovet, og faktisk lavere enn det jeg fikk før. (Samme router, samme enheter, samme Speedtest-app)
Hei Dakrim, Takk for din henvendelse. Har dessverre ikke innsikt i målingene dine her, men fint hvis du tar kontakt med oss direkte på chat eller tlf slik at vi kan ordne opp i dette sammen. Vennlig hilsen Isabel | GlobalConnect Privat
Dårlig teknisk hjelp og fakturaen har vert gjørt på en håpløs måte
Hei Sveinn Beklager å høre at du har hatt en dårlig opplevelse her med oss. Har dessverre ikke innsikt i saken din direkte, men gjerne kontakt oss direkte på chat eller telefon, slik at vi kan se på denne saken sammen med deg Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect Privat
Avtalte bytte av leverandør i mai, skjedde ingenting. Da jeg fikk beskjed av min nåværende leverandør i måneskiftet aug/sep om at global Connect skulle ta over linjen ga jeg beskjed til begge at det var uaktuelt og jeg ville fortsette med min nåværende leverandør. Global Connect velger allikevel og blokkere linjen og jeg blir sittende i 2 uker uten nett og med tapt arbeidsinntekt. Jeg snakker med dem pr tlf og blir lovet at jeg IKKE skal få noen utgifter i forbindelse med dette. Får allikevel en regning på 5700 kr. Er dette måten å tjene penger på?
Hei Theres Beklager å høre opplevelsen du har hatt med oss her, slik skal det ikke være Har dessverre ikke innsikt i saken din direkte, men gjerne kontakt oss op chat eller 38 99 01 00, slik at vi kan få sett på saken sammen Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect Privat
Aldri hatt noe problemer med dem, gode linje til god pris, og kundeservicen er det heller ikke noe å klage på
Hei Glenn Takk for den positive tilbakemeldingen, denne setter vi stor pris på Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect
Som ny kunde fikk jeg ikke utstyret til riktig tid og står dermed uten internett. Kundeservice sitter jeg i timesvis i kø til selv om jeg ringer idet de åpner. Useriøst firma. Styr unna.
Hei, dette hørtes ikke bra ut. Hvis du kan ta kontakt med oss enten på telefon eller chat, chat har vi svært kort ventetid på. Så skal vi sjekke opp i dette, og se etter evt midlertidige løsninger hvis det finnes. GlobalConnect/Preben
Jeg inngikk en avtale med GlobalConnect i juli i år. Selgeren var svært pågående og overbevisende og klarte overtale meg(mitt ansvar). Når GC nå ikke leverer etter avtale er det umulig for meg og si opp uten og betale for ett år eller et gebyr på over 4000 kr. Svært svært skuffende. Selskapet burde vurdere prøvetid istf bindingstid. Jeg anbefaler ikke dette til andre! For å unngå og betale for ett år eller et gebyr på over 4000 kr er jeg ufrivillig bundet til avtalen.
Hei, dette hørtes ikke bra ut. Hvis du kan ta kontakt med oss på telefon eller chat så kan vi sjekke nøyere opp i saken. Og se om vi kan bedre leveransen etter det du ønsker her. GlobalConnect/Preben