Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
GlobalConnect
2.4
352 verifiserte omtaler

GlobalConnect omtaler og erfaringer

Positiv trend

GlobalConnect opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

2.4
Dårlig
352 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
#61
Forferdelig
GlobalConnect er rangert
#61 av 67 fiberleverandørerer
23%
Dårlig
23% anbefaler GlobalConnect
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 352 omtaler om GlobalConnect

FILTRER OMTALER
53
23
29
39
208
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om GlobalConnect
GlobalConnect har 352 verifiserte omtaler på Bytt.no

Startdatoer er en mystisk ting

Omtale av  Geir

Pakketilbud med bredbånd og TV-pakke har forskjellige startdatoer og forskjellige oppsigelsestider.Tv addonementet starter umiddelbart, mens internett når de klarer å levere linje. Dette tilfelle 6 mnd etter. Tv pakken var pllutselig over dobbelt så dyr med 3 mnd oppsigelse, Global sier en mnd før. Regningene kommer uansett

Svar fra GlobalConnect
22.10.2024 10:17

Hei Geir Takk for din tilbakemelding. Dette er noe som vi ønsker å følge opp med deg, men jeg finner ikke din kontakt informasjon dessverre her. Her ønsker vi å følge dette opp med deg for å få rettet opp i dette så at vi og vår samarbeidspartner kommer på samme tidslinje. Fint om du kan ta kontakt med oss slik at vi får orden i dette og kommer til en fin løsning. Vennlig Hilsen Petter | Globalconnect

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med GlobalConnect?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Dårlig leverandør av signaler

Omtale av  Sove

Leverer nå så dårlige signaler at en ikke lengre kan streame en film via Netflix. Var bra når de het Homenet

Svar fra GlobalConnect
17.10.2024 13:11

Hei Vi beklager for dårligere signal som du opplever, dette ønsker vi å hjelpe deg med så fort som mulig. Dessverre så finner vi ikke noen kontaktinformasjon her som vi kan kontakte deg via. Fint om du kan kontakte oss her: https://globalconnect.no/kundeservice/kontakt-oss/ så vi kan få hjulpet deg som kunde i dag. Vennlig Hilsen Petter | Globalconnect

DÅRLIG KUNDESERVICE, DÅRLIG KOMMUNIKASJON ARROGANT KUNDESERVICE.

Omtale av  Svein T. W

Bestilte globalconnect ,de kom for og montere i juli under fotball em.Det ble ikke mottatt eller montert utstyr fra globalconnect. Jeg sa at det ikke kunne skje da.Etter dette sier globalconnect at viss jeg skal forlate avtalen så må jeg betale 4500 kr hvilket jeg gjorde. Nå etter x antall måneder kommer de med en regning på 5142 kr da de mener jeg har en oppegående avtale. Makan til kjeltringer skal man leite lenge etter.Jeg sier at de må bare sende opphør,og jeg får til svar at de ikke har grunnlag for å la avtalen opphøre.Så de nesten på beroper seg en avtale som ikke er mulig og si opp. KJELTRINGER. For all del folk ikke la globalconnect komme inn i deres bolig på noen hvis. Er kunde hos Telenor og har vært det før og under denne prosessen. Det har uproblematisk forhold til Telenor.

Svar fra GlobalConnect
22.10.2024 10:22

Hei Svein Vi beklager for opplevelsen som du har hatt med oss og setter pris på tilbakemeldingen så vi kan forbedre oss. Her høres det ikke ut som du har fått oppfølgingen som du har trengt i din sak, vi ønsker dermed å se videre på saken med deg. Fint om du kontakter oss når du har tid slik at vi kan få tatt en prat angående problemene som du har møtt på så vi kan finne frem til en god løsning. Vennlig Hilsen Petter | Globalconnect

Stabil og bulletproff

Omtale av  Einar

Har hatt Global i 3 år nå, aldri vært mer fornøyd. Stabilt som bare rakkeren, men bruker deco mesh wifi utstyr for ingenting kan måle seg med det. Ser ut som flere sliter med wifi men de fjerner det med å kjøpe seg bedre wifi utstyr på power eller Elkjøp. Mer stabil fiber har jeg ikke hatt!!

Svar fra GlobalConnect
15.10.2024 09:30

Hei, Tusen takk for din fantastiske tilbakemelding! Det er utrolig hyggelig å høre at du har hatt en så stabil og god opplevelse med oss i hele tre år. Deco mesh WiFi-utstyr er absolutt et godt valg for å sikre best mulig dekning, og vi er glade for at du har funnet en løsning som fungerer perfekt for deg. Vi setter stor pris på at du deler dine erfaringer, og at du er fornøyd med stabiliteten på vår fiber. Skulle du noen gang ha behov for hjelp eller spørsmål om tjenestene våre, er det bare å ta kontakt. Vennlig hilsen, Petter | GlobalConnect

Unngå Global Connect

Omtale av  Håvard B

Vi har nå vært uten internett / tv i 20 døgn. Vi har brukt minst 10 timer på å stå i ulike køer hos Global Connect sin kundeservice. Montør skulle komme i løpet av tre virkedager, dukker ikke opp og det er ingen proaktiv kommunikasjon til oss som kunder. Nå er det så lang ventetid på kundeservice at vi ikke får tak i dem. Om jeg hadde vært sjef i Global Connect ville jeg skammet meg. Dette er en svært dårlig drevet bedrift

Svar fra GlobalConnect
15.10.2024 08:34

Hei, Vi beklager på det sterkeste den lange nedetiden du har opplevd, samt den frustrasjonen som har oppstått i forbindelse med vår kundeservice. Vi forstår at 20 dager uten internett og TV, kombinert med manglende kommunikasjon fra vår side, er helt uakseptabelt. At montøren ikke dukket opp som avtalt, og at dere har hatt vanskeligheter med å få tak i oss, er virkelig ikke slik vi ønsker at våre kunder skal oppleve tjenesten vår. Vi ser alvorlig på dette og ønsker å få rettet opp i saken snarest. Vennligst kontakt oss så snart du har mulighet, eller send oss en e-post med ditt kundenummer og detaljer, så vi kan få orden saken din og sikre at den blir håndtert raskt. Vi beklager igjen for alle ulemper, og vi vil gjøre vårt beste for å finne en løsning. Vennlig hilsen, Petter | GlobalConnect

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Elendig kundeservice, oppfølging og leveranse!

Omtale av  Per

Bestilling av fiber i august 2024, med lovnad om levering innen ca. 6 uker. Purret flere ganger, uten å få tidspunkt for installasjon. Når vi endelig fikk kontakt med kundeservice, ble leveringstiden opplyst til ca. 6-8 uker. Siste oppdatering fra Global disConnect er "mangel på installasjons teknikere" og mulig levering i desember eller til neste år!! HÅPLØST !!

Svar fra GlobalConnect
15.10.2024 08:33

Hei Takk for at du tar deg tid til å dele din erfaring. Vi forstår at du er frustrert over forsinkelsene med installasjonen, og vi beklager virkelig at vi ikke har klart å leve opp til forventningene dine når det gjelder leveringstid. Situasjonen med mangel på installasjonsteknikere har dessverre påvirket enkelte bestillinger, og vi gjør alt vi kan for å løse dette så raskt som mulig. Vi ønsker gjerne å følge opp saken din mer konkret og finne en løsning. Vennligst ta kontakt med oss direkte, slik at vi kan få sett nærmere på saken din og gi deg mer nøyaktig informasjon om fremdriften. Vi beklager igjen for ubeleiligheten dette har medført, og håper vi kan få rettet opp i dette snarest. Vennlig hilsen, Petter | GlobalConnect

Forferdelig kundeservice!

Omtale av  Åsegro N

Ber alle om å holde seg unna dette firmaet. Etter første abonnementsavtale utgikk har alt bitt dyrere. Fikk et nytt tilbud etter en stund, men fakturaene kommer med feil beløp hver gang. Får beskjed om å betale og at det skal rettes opp på neste faktura, noe som selvsagt ikke skjer. Elendig kundeservice. Ingen som kan svare på noe og du settes bare videre til enda en konsulent som ikke kan svare. Aner ikke hva jeg skal gjøre. Anbefaler alle og holde seg langt unna om de kan!

Svar fra GlobalConnect
11.10.2024 16:16

Hei, Vi beklager virkelig de problemene du har opplevd med abonnementet ditt og vår kundeservice. Det er ikke slik vi ønsker at våre kunder skal føle seg behandlet, og vi tar din tilbakemelding på største alvor. Vi forstår at det har vært utfordringer med fakturering, og at du har blitt lovet korrigeringer som ikke har blitt gjennomført. Dette er ikke akseptabelt, og vi ønsker å rette opp i dette så raskt som mulig. For å kunne hjelpe deg best mulig, ber vi deg ta kontakt med oss direkte, slik at vi kan få oversikt over din sak og sørge for at eventuelle feil blir korrigert på din neste faktura. Du kan kontakte oss via vårt kundeservicesenter på https://globalconnect.no/kundeservice/kontakt-oss/, hvor vi vil hjelpe deg så fort som mulig Vi setter pris på tålmodigheten din og beklager igjen for ulemper dette har medført. Vi ser frem til å finne en løsning sammen med deg. Vennlig hilsen, GlobalConnect

GlobalConnect har 352 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til GlobalConnect mener

GlobalConnect

Har tilegnet profilen
GlobalConnect deltar på Bytt.no

GlobalConnect har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
GlobalConnect besvarer omtaler

GlobalConnect har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
GlobalConnect ønsker tilbakemeldinger

GlobalConnect benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR