Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
GlobalConnect
2.6
377 verifiserte omtaler

GlobalConnect omtaler og erfaringer

Positiv trend

GlobalConnect opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

2.6
Middels
377 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
#56
Forferdelig
GlobalConnect er rangert
#56 av 67 fiberleverandørerer
26%
Dårlig
26% anbefaler GlobalConnect
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 377 omtaler om GlobalConnect

FILTRER OMTALER
62
32
32
41
210
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om GlobalConnect
GlobalConnect har 377 verifiserte omtaler på Bytt.no

Vært uten nett i 2 uker

Omtale av  Jan

Har vært uten nett i snart to uker pga. "serverfeil" som rammer svært mange brukere. Ingen oppdateringer den siste uken. Inge forklaring utover at de jobber med å finne feilen. Dette holder ikke i 2024

Svar fra GlobalConnect
08.07.2024 18:38

Hei Jan Beklager at det ikke er kommet noe mer informasjon angående feilen som påvirker dere Har dessverre ikke noe abonnement med tanke på vedlagt informasjon her, så får dessverre ikke sjekket for videre oppdateringer på denne Gjerne kontakt via globalconnect.no/kundeservice slik at vi kan få sett sammen med deg på dette Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med GlobalConnect?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Unngå Global Connect for enhver pris.

Omtale av  Ole P. M

Inngikk kontrakt for Fiber med 12 måneders bindingstid. Ingen internett så langt, etter over 2 måneder, da de ennå ikke har klart å sende en montør og utstyr jeg trenger for å koble meg opp. De tilbyr refusjon av faktura og at jeg må vente ytterligere 2 måneder før jeg får nett. Annen WIFI få jeg ordne selv fra annen leverandør (de anbefalte meg Telenor). Ingen i kundeservice synes dette er beklagelig. De sier dette er helt innafor. For å gå ut av kontrakten krever de 4500 kroner. Dette er det verste selskapet jeg har handlet med hittil.

Svar fra GlobalConnect
05.07.2024 15:00

Hei Ole Beklager så mye for opplevelsen du har hatt så langt med GlobalConnect. Jeg ringer deg i løpet av dagen slik at vi kan komme frem til en løsning sammen! Vennlig hilsen Simen | GlobalConnect

For dyrt

Omtale av  Ann K. S. O

Det blir for dyrt , da du må betale for RiksTV i tillegg

Svar fra GlobalConnect
05.07.2024 09:00

Hei Ann, Takk for tilbakemeldingen. Dersom du er misfornøyd med prisen kan vår abonnementsavdeling gjerne tilby en bedre pris for deg. Rikstv kommer som en egen faktura ettersom vi kun fakturerer for internett. Med vennlig hilsen Isabel | GlobalConnect

Connectivity issues for a long time

Omtale av  Vitaly

They have been fixing the connectivity issues for longer than 5 days in a row (I'm not sure when I get the internet back. ). This can happen only if they have really major issues with the network equipment or simply not working on it at all. At the same time, there are no regular updates, and I suspect will be no compensation etc. It was much better before with Lynet. After the acquisition, they significantly raised the prices and made service much worse. If you have a choice, don't use this provider. Unfortunately, the Norwegian market is rather poor, and that's the reason why we have this level of service.

Svar fra GlobalConnect
02.07.2024 11:49

Hi! We apologize for the ongoing connectivity issues you have experienced over the past five days. We understand how frustrating this must be, especially with the uncertainty around when your internet connection will be restored. Unfortunately, I don't have specific insights into your case at the moment. However, if you contact us directly, our team will be ready to assist you promptly. We appreciate your patience and understanding during this challenging period. Thank you for taking the time to share your experience with us. Sincerly Petter | Globalconnect

Hverken eller.

Omtale av  Edward J

Hverken fornøyd eller misfornøyd. Bindingstid med 4-500,- pr.mnd ok. Men etter 12 mnd. 908,-. Går ikke Ann å fryse abonnement, det er dårlig da det eren sommer hytte som brukes 6 mnd. i året.

Svar fra GlobalConnect
02.07.2024 13:07

Hei! Takk for tilbakemeldingen, dette er noe som vi tar med oss videre og vil se på om dette ikke kan bli en mulighet til fremover. Vennlig Hilsen Petter | Globalconnect.

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

GlobalConnect leverer ikke

Omtale av  Kristian

Nedfall av linje kl. 2130 og ingen beskjed om hvorfor verken på nett, sms eller Mail. Kundeservice stengt selvsagt. Morgenen etter, fortsatt ikke nett og fortsatt ingen beskjed. Ved kontakt hos kundeservice møter man riktignok hyggelige medarbeidere, men som åpenbart ikke kan si noe som helst. Skal «ta det videre» men vet ikke noe om hvorfor, hvor lenge eller hvordan. De kan heller ikke si noe om leverandøren som skal fikse problemet for det er hemmelig (OneCo eller Entel). 3 ganger har jeg purret og like dårlig service/info hver gang. Til 900kr mnd forventer jeg adskillig mer. Bytter nå.

Svar fra GlobalConnect
28.06.2024 15:27

Hei Kristian. Veldig leit å høre at du sitter igjen med en dårlig oppfatning og erfaring med oss. Vi jobber stadig med og forbedre oss og takker for din tilbakemelding. Vi ønsker gjerne å hjelpe deg med dette men hadde ikke muligheten til å finne deg i systemet basert på navnet her på bytt og ønsker derfor at du kontakter oss på globalconnect.no/kundeservice for videre oppfølging. Vennlig hilsen Helene | GlobalConnect

Alltid noe galt

Omtale av  Anders A

Har vært kunde i 4 år, og hver sommer så blir det problemer. Flere ganger i uken så mister jeg nettet, og må følge med på "fellesfeil"-område på nettsiden deres. Husker en gang for et par år siden hvor de sa internettet gikk fordi det ble for varmt på serverene, og de skulle fikse det. Tydeligvis har de ikke gjort det, fordi det skjer fortsatt. Nåværende problem har vart i 3 dager, og har da vært 3 dager uten internett. Forventet rettetid var i dag kl. 16:00, men nå er klokken 19:00 uten oppdatering. Hold deg langt unna..

Svar fra GlobalConnect
24.06.2024 18:41

Hei Anders, Vi beklager virkelig at du har hatt en negativ opplevelse med oss. Slik skal det selvfølgelig ikke være, og vi ønsker å rette opp i dette så raskt som mulig. Jeg vil gjerne sjekke oppi den fellesfeilen, men finner ingen informasjon her koblet opp mot ditt abonnement. Gjerne kontakt oss når det passer for deg enten over telefon 33 99 01 00 via chat på globalconnect.no/kundeservice slik at vi kan hjelpe deg. Med vennlig hilsen Isabel | GlobalConnect

GlobalConnect har 377 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til GlobalConnect mener

GlobalConnect

Har tilegnet profilen
GlobalConnect deltar på Bytt.no

GlobalConnect har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
GlobalConnect besvarer omtaler

GlobalConnect har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
GlobalConnect ønsker tilbakemeldinger

GlobalConnect benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR