GlobalConnect opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Koblet meg over fra telenor til globalconnect uten at eg har fått noe utstyr fra de. Sitter nå uten internett, 12 mnd bindingstid..... Venta 1 time på kundeservice
Hei Øyvind, Vi beklager ulempene du har opplevd rundt denne leveransen! En større feil har ført til mangler her for noen av våre kunder, retting av denne feilen prioriteres. Dersom du har lang ventetid i kø på telefon så kan vi kontaktes på chat! Med Vennlig Hilsen Kevin | GlobalConnect
Dårlige åpningstider. Sender ikke ut nytt utstyr når eksisterende er utdatert.
Hei Robert! Våre åpningstider er 08.00-21.00 på Telefon og Chat. Vi kan kontaktes på mail hvis disse åpningstidene ikke passer deg. Vedrørende utstyret som du sier er utdatert så kan vi sjekke dette om du kontakter oss :) Med Vennlig Hilsen Kevin | GlobalConnect
Har bestilt en vars som aldri ble tatt i bruk da den aldri virket. Etter mye klaging og frustrasjon og forferdelig "kundesupport" får vi vite at det er en underleverandør av de som ikke har klart det de skal. For å gjøre en lang og trist sak litt kort så klarte vi til slutt å si opp avtalen, men fikk i da en sluttfaktura pålydende 99.000,- De kan vel virkelig ikke få lov til å opperere i bransjen?
Hei Finn, Dette hørtes rart ut. Er ikke kjent med saken din her. Gjerne kontakt oss på 38 99 01 00 eller chat så skal vi undersøke hvorfor du har fått en slik faktura! Med Vennlig Hilsen Kevin | GlobalConnect
Veldig fornøyd med fiberbredbånd fra GlobalConnect. I de 3 årene jeg har hatt det hjemme så har det vært 2-3 ganger med linjeproblemer, og da pga. andre som har gravd over fiberen. Ellers har det vært raskt og stabilt til en behagelig pris.
Hei Ole Takk for den positive tilbakemeldingen denne setter vi stor pris på ! Godt å høre at tjenesten har fungert som forespeilet Vennlih hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect Privat
Fungerer bra når det er i orden, men systemet faller ut ved strømbrudd i området og tar mange timer før det blir fikset. Prisen er altfor høy!
Hei, Det er en en selvfølge at internett ikke fungerer at strømmen ikke fungerer og som regel er være montører ute i løpet av kort tid og retter eventuelle feil relativt fort. Om du er misfornøyd med prisen så anbefaler jeg deg å kontakte oss slik at vi kan gi deg et tilbud. Vennlig Hilsen Feda | GlobalConnect
Mottok 11/7, 2 stk relativt hyggelige karer som "overbeviste" oss om fortreffelig tv via RiksTv og bredbånd.... etter samtale med vår datter, som sjekket opp kundefornøydhet, heeeelt tragisk,sendte vi angrerettskjema...fikk etter mas, noe vi fant var bekreftelse. Men idag 11/8 fikk vi bekreftelse fra RiksTv (stakkars som skal samarbeide med SØPPEL) om at boks var på vei...MEN de tok ihvertfall saken riktig, og bekreftet angrerett umiddelbart. Føles som om G.C. bare er kjeltringer og luringer....STYR UNNA!
Hei Sigurd. Først vil jeg bare beklage for dette. Her trenger vi at du tar kontakt med oss direkte slik at vi får sjekket opp hva som har skjedd her. Vi vil derfor trenge litt mer informasjon fra deg. fint om du kan ta kontakt med oss på tlf 38990100 eller chat via vår hjemmeside. Vennlig hilsen Vilde | GlobalConnect privat
Fikk ikke utstyret til tiden. Etter 8 ukere hadde jeg ikke fått noe utstyr eller tilkobling. Valgte å si opp avtalen. De fakturerer meg for å ha sagt opp avtalen etter angrefristen på 14 dager. Ikke mindre enn 4 500 NOK skal de ha. Selskapet har en tvilsom forretningmodell. Mitt beste råd er å styre unna dette firmaet. Saken er sendt inn for Brukerklagernemda. Så får vi se hva som kommer ut av det. Tipper at jeg må betale.
Hei Stein, Vi behandler alle saker som kunden kommer med og hvis du har fått avslag fra kundeservice så er det bare ta kontakt med klageavdelingen vår så kan de se på saken din om du ønsker dette. Vennlig Hilsen Feda | Globalconnect