GlobalConnect opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Fikk ikke utstyret til tiden. Etter 8 ukere hadde jeg ikke fått noe utstyr eller tilkobling. Valgte å si opp avtalen. De fakturerer meg for å ha sagt opp avtalen etter angrefristen på 14 dager. Ikke mindre enn 4 500 NOK skal de ha. Selskapet har en tvilsom forretningmodell. Mitt beste råd er å styre unna dette firmaet. Saken er sendt inn for Brukerklagernemda. Så får vi se hva som kommer ut av det. Tipper at jeg må betale.
Hei Stein, Vi behandler alle saker som kunden kommer med og hvis du har fått avslag fra kundeservice så er det bare ta kontakt med klageavdelingen vår så kan de se på saken din om du ønsker dette. Vennlig Hilsen Feda | Globalconnect
Det har aldri vært noe tull med GlobalConnect (Tidl. Homenet). De leverer det de sier de skal levere, et stabilt og trygt internett. Jeg er en fornøyd kunde, men Jeg har nå vært kunde hos GlobalConnect siden 26.08.2015 og jeg er vel som alle andre og vil svært gjerne ha god kvalitet, men til lavest mulig pris.
Hei Frank Takk for den gode tilbakemeldingen, denne setter vi stor pris på! Vi er glade for å høre at tjenesten vi leverer til deg fungerer som det skal Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect Privat
Var litt skeptisk til å starte med , men etter en lang prat med selger så ble jeg overbevist. Fikk tilsvarende samme hastighet og innhold som Telenor. Til en mye bedre pris , hadde utfordringer med det trådløse nettverket tidligere. Nå har det blitt mye bedre med mesh! Kjenner meg ikke igjen i mye av disse tilbakemeldingene
Hei Jonas Takk for den gode tilbakemeldingen, denne setter vi stor pris på! Godt å høre at du er fornøyd med tjenesten vi leverer til deg! Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect Privat
Jeg erfarer mer eller mindre akkurat det samme som Mads beskriver nedenfor. Til tross for at vi har sagt ifra til både selger og fiberinstallatør at vi skal ha utsatt oppstart har likevel Global connect klart å fakturere ifra installasjonsdagen. I kontakt med kundeservice har dette blitt lovt utbedret flere ganger uten at dette har blitt ordnet opp i. Iløpet av to måneder er dette noen av de spennende aktivitetene vi har måtte håndtere uten nevneverdig hjelp ifra Global connect: - De har endret avtalebetingelsene i kampanjen vi signerte (økt prisen). - De har sendt en faktura til inkasso, selv om denne skulle kanselleres. - De har endret sluttdato på kampanjen vi signerte til en tidligere dato enn opprinnelig avtalt Det virker som informasjonsflyten internt i dette selskapet er mer eller mindre fraværende. Anbefaler Global connect å fremstå utad som ett firma.
Hei Anders, Vi beklager for opplevelsen og ønsker selvfølgelig å kunne rette opp i dette. Jeg kan ikke diskutere saken din her grunnet personvern men gjerne ta kontakt med oss på mail, chat eller 38 99 01 00 slik at vi kan løse dette. Med vennlig hilsen Kevin | GlobalConnect
For et år siden oppdaget jeg at jeg ikke hadde satt meg på e-postliste for informasjon om bredbånd på hytta (som selgeren presenterte det som), men at jeg hadde tegnet abonnement på bredbånd. Firmaet het den gang HomeNet. Jeg oppdaget heldigvis hva jeg hadde gjort, og angret innen 14 dager. Nå får jeg trusler fra GlobalConnect (nytt firmanavn) om bruddgebyr på et fiberbredbånd jeg ikke har bestilt. Her er det altså et firma som først lyver om hva jeg signerer på. Deretter forholder de seg som om jeg ikke har hevet kjøpet. De prøver seg altså på luring ikke bare én men to ganger! Det er uhørt! At et firma som dette kan fortsette å operere i bredbånd-verdenen er utrolig.
Hei Cecilie! Det er ikke slik vi skal opptre, her vil vi gjerne hjelpe deg med å løse saken så dette blir riktig. Vær vennlig å kontakt oss på 38 99 01 00 eller chat så skal vi finne ut av dette sammen. Med Vennlig Hilsen Kevin | GlobalConnect
Sitter her uten nett og ikke tv. Tar halve arbeidsdagen for å få kontakt. Etter tvangsperioden er det rett tilbake til forrige leverandør. Garantert. For mange avd som ikke vet hva de andre gjør. Orker ikke holde på mer.
Hei Frøydis, Det er leit å høre at du har en slik opplevelse av oss! Jeg kan ikke diskutere saken din direkte her, men ønsker gjerne å kunne bistå hvis det er mulig. Gjerne kontakt oss på 38 99 01 00, chat eller mail så skal vi hjelpe der vi kan! Mvh Kevin | GlobalConnect
Dårlig nettverk Som jevnlig faller ut og må restartes for å fungere. Ingen overvåkning eller meldinger fra selskapet når det er dårlig kontakt med nettet eller feilmeldinger. Også dytt.
Hei Anders Slik skal det selvfølgelig ikke være, og vi beklager ulempene dette har medført Har dessverre ikke innsikt i saken din direkte, men ønsker gjerne at du konakter oss på chat eller 38 99 01 00, slik at vi kan få sett på dette sammen og finne en løsning på problemet du opplever Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect Privat