Eidsiva Bredbånd har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Ustabilt bredbånd som de sier kommer av varmepumper og vaskemaskiner som går på wifi. Har ingen av delene men det hjelper ikke for da er det hos naboen. Naboen har heller ikke varmepumpe men det hjelper ikke å si det heller. I stedet vil de at jeg skal kjøpe flere forsterkere som forresten heter WIFI Overalt. Samtidig øker de prisene jevnlig med begrunnelse i bedre leveranse. Ved nest siste klage måtte de rense en port for at det skulle bli mer stabilt. Kan ikke anbefale de.
Hei, Eva! Over Wi-Fi kan vi ikke garantere maks hastighet og et 100% stabilt nett. Rett og slett fordi det er så mange faktorer som spiller inn og kan forstyrre et trådløst signal. Og da særlig annen elektronikk, eller naboens nettverk. Hvis naboen har en kraftig ruter kan det gå ut over deg. Dette er typisk en utfordring i blokker hvor man har flere naboen i umiddelbar nærhet. Det er kun med kabel vi kan garantere full hastighet og ingen forstyrrelser. Alt dette må vi kunne utelukke før det sendes ut en montør på et kostbart oppdrag, derfor er det så viktig med et grundig feilsøk hvor vi sjekker alle potensielle årsaker. Mvh Eidsiva Bredbånd
Det blir bare dyrere og dyrere. Vanskelig å endre og å få tilgang på «min side»
Hei, Anne! Takk for din tilbakemelding. For å få tilgang til mine sider, så er det to ting du må gjøre. Aller først verifisere din epost-adresse, det skal du ha fått en epost om da du opprettet et kundeforhold. Har du den ikke, gi oss beskjed så får vi sendt ny. Deretter kan du gå på altibox.no og opprette en ny bruker der, og voilá du er inne. Endring av hastighet, oppsigelse etc er ikke mulig å gjøre der, for dette må du ringe, chatte eller sende inn skjema fra vår hjemmeside. Ring oss gjerne på 612 00 612 for bistand. Mvh Eidsiva Bredbånd
Utrolig høy pris. Monopolist. Dårlig kundeservice.
Hei, Baard! Takk for din tilbakemelding. Når det gjelder prisen, så skal vi ligge på nivå med markedet ellers når det gjelder fiber. Husk alltid det når man ser på priser, hva slags type bredbånd det er. Fiber vil alltid være dyrere enn COAX/hybridfiber og 5G. Når det gjelder kundeservicen så kan jeg ikke annet enn å skryte av mine flinke kollegaer, som sitter hver eneste dag og tar imot henvendelser og gjør sitt beste for å hjelpe kundene. Mvh Eidsiva Bredbånd
Bra hastighet så nettet er det stort sett ikke noe galt med. Det som er negativt er pris samt hvor raskt det er å komme i kontakt med kundeservice de gangene det er noe
Hei, Irene! Takk for din tilbakemelding. Dessverre er det perioder med ekstra trykk på telefonen, da anbefaler jeg å prøve chat hvor det sjeldent er kø. Evt å vente til litt senere med å ringe. Da går det også an å be om et tilbud på ditt abonnement, så er det fort noen kroner å spare. Så lenge du ikke allerede er i bindingstid. Mvh Eidsiva Bredbånd
Prisnivå på laveste tilgjengelige hastighet (150/150! er nå så høyt at vi er nødt til å søke alternativer
Hei, Inge! Takk for din tilbakemelding. Det er synd å høre at du syns det er for dyrt. Anbefaler at du ringer oss og hører hva vi kan tilby, så er det mulig du får presset ned prisen litt. Mvh Eidsiva Bredbånd
De øker prisen hele tiden siden de tror de ikke har noen reelle konkurrenter
Hei, Aleksander! Takk for din tilbakemelding. Vi har helt klart reelle konkurrenter i mange områder, både på COAX, 5G og fiber. Grunnen til at prisen øker er fordi driftskostnadene øker, vedlikehold blir dyrere. Anbefaler at du ringer oss på 612 00 612 og ber om et tilbud, så kan det være du får presset ned prisen litt. Mvh Eidsiva Bredbånd
Dyrt og Ustabilt. Nettet detter ut hver eneste dag, til omtrent samme tid. Ønsker man feilsøking på linjen, så "truer" de med. Finner vi ikke feil på deres utstyr må du betale selv. De prøver også å skylder på at antageligvis har en nabo noe som slår inn på vårt trådløse nett og gjør det ustabilt... Vi fikk billigere Internett en stund, vi satte ned linjen for at det skulle bli billigere. Men nå satte de opp prisen til det vi betalte for full linje. Så nå betaler vi 849,- for 150/150 linje...
Hei, Annefrid! Takk for din tilbakemelding. At vi "truer med" er nok å dra det litt langt, vi informerer om at hvis feilen viser seg å være typ en kabel som ikke er plugget inn, feil på kundens eget utstyr e.l. så vil kunden bli fakturert for montøroppdraget. Derfor ønsker vi å kjøre et grundig feilsøk før vi evt kommer så langt, slik at vi kan unngå dette så langt det lar seg gjøre. Og det stemmer som du skriver, at ofte så er årsaken til ustabilitet og lav hastighet andre nettverk i nærheten. Diverse elektronikk kan også påvirke signalene, så prøv gjerne å flytte litt på hjemmesentralen. Så høyt og sentralt i boligen, og med fri sikt er å anbefale. Mvh Eidsiva Bredbånd
Har hatt fiber fra Eidsiva fra tidenes morgen. De skruer opp hastigheten ettersom de har kapasitet til, for deretter å øke prisen. Kundene har ingen valg. Det er ikke sikkert alle trenger så raskt linje, men det bryr de seg ikke om.
Hei, Harry! Takk for din tilbakemelding. Endring av hastigheter og sortiment gjøres etter nøye vurdering av etterspørsel og behov. Så kan det diskuteres om vi burde hatt et enda billigere alternativ for kunder med minimalt behov for hastighet. Der finnes det gode argumenter begge veier. Vi bryr oss i aller høyeste grad, men det må noen ganger tas valg som ikke er helt gunstig for alle, dessverre. Mvh Eidsiva Bredbånd
Ingen nedetid, og god kundeservice når man trenger teknisk bistand
Hei, Roy! Takk for en hyggelig og positiv tilbakemelding. Det settes stor pris på. Mvh Eidsiva Bredbånd
Dårlig og ustabil linje. Dyrt i forhold til kvalitet på tjenesten. For lite konkurranse.
Hei, Jan! Hvis man opplever problemer som ustabilitet og lav hastighet, så lar det seg i de aller fleste tilfeller rette med et grundig feilsøk sammen med vår tekniske support. Kvaliteten skal være topp. Mvh Eidsiva Bredbånd
Kundeservice mangler det lille ekstra. Jeg trenger lavere Ping, og de mener det ikke er mulig å få til.
Hei, Nina! Takk for din tilbakemelding. Jeg måtte forhøre meg litt her på huset med de mest teknisk anlagte, og det er mulig å få pingen helt ned i 2 - 5 under optimale forhold. Og det er mer enn lavt nok til hva enn man gjør, selv gaming i verdenstoppen. Ikke via Wi-Fi, vel å merke. Det vil kun være med kabel. Også kommer det litt an på hvilken server man er koblet til. Er den på andre siden av kloden så vil pingen være høyere. Mvh Eidsiva Bredbånd
For dyrt når det er bare et eldre par som bruker nette. Burde ha billigere tilbud for de som trenger bare nett hjemme og ikke høy hastighet.
Kan ikke skjønne hva som er å klage på. Meget hyggelig kundeservice.
Det er for høy pris på tjenesten. Med Altibox tv og bredbåndsløsninger har prisen siste året steget for mye med tanke på hva som leveres av kanaler i grunnpakke
Selgere lover ting de ikke kan holde, elendig kundeservice når man endelig får koblet seg opp på fiber. Ulike kundebehandlere gir ulike svar, de har ingen oversikt over hva som er planlagte hendelser i ditt området. Kundeservice har tydelig blitt opplært til å stoppe alle klager slik at man ikke må rydde opp i egne system. Ingen kommunikasjon ut til kunder. Vil overhode ikke anbefale, dette er et selskap som lever godt på monopol og som ikke har noen ønsker om å forvedre seg selv.
Dyrt og dårlig kundeservice. Tar nesten en time å komme gjennom på telefon.