Eidsiva Bredbånd har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
For dyrt. Betalte 739,- månedlig for internett med lavere hastighet.
Hei, F! Takk for din tilbakemelding. Når det gjelder pris, så skal vi ligge omtrent på snittet av markedet ellers. Fiber er et kostbart produkt, og driftingen blir dyrere i takt med andre ting her i samfunnet. Så jeg er helt enig i at det begynner å bli dyrt, men det er det hos alle. Så kan det også være typ introduksjonstilbud diverse leverandører opererer med som gjør at prisen blir betydelig billigere det første året, og sammenligner man ordinærpriser med disse tilbudene så vil differansen se unormalt høy ut. Ring oss gjerne på 612 00 612 og be om et tilbud, så kan det være noe å hente. Mvh Eidsiva Bredbånd
Priser som økes hele tiden, uten at det er noen grunn til det. Samtidig går selskapet med rekordoverskudd og gir ledelsen kjempebonus.
Hei, Chris! Anbefaler at du ringer oss på 612 00 612 og ber om et tilbud, så kan det være du får redusert prisen litt mot at du binder deg i 12 mnd. Mvh Eidsiva Bredbånd
Prismessig altfor dyr, og nå legges prisen på igjen fra 1 mai og kan ikke se at Eidsiva lenger er aktuell leverandør.
Hei, Helge! Takk for din tilbakemelding. Våre priser skal, tross prisøkninger, ligge på nivå med markedet. Det som er vanskelig å konkurrere med er introduksjonstilbud, som typisk ligger så langt under ordinærpris at vi ikke klarer å matche det. Mvh Eidsiva Bredbånd
Bra og stabil fiber men for dyrt. Altibox har det vært mye tull med når det gjelder stabilitet.
Hei, Hans! Det er forståelig at man syns det begynner å bli dyrt. Hvis du ikke er i binding allerede, så anbefaler jeg deg å ringe oss på 612 00 612 og be om et tilbud, så kan det være du får ned prisen litt. Mvh Eidsiva Bredbånd
Alt for dyre etter stabilitet og fart. For enkelt å dytte over alt på kunden med farten. Med nok en prisøkning igjen og denne gang på 10% så ble det sagt opp.
Hei, Tore! Vi leverer stort sett bare bredbånd over fiberoptisk kabel med lysets hastighet. Dette er den raskeste og mest stabile typen tilkobling tilgjengelig. Hvis man opplever ustabilitet og lav fart, så kan det alltid løses. Som oftest er slike problemer relatert til Wi-Fi og forholdene for dette, og forholdene varierer stort fra bolig til bolig. Derfor er det helt nødvendig med et grundig feilsøk pr telefon i første omgang for å løse slike utfordringer. Mvh Eidsiva Bredbånd
Ustabilt bredbånd som de sier kommer av varmepumper og vaskemaskiner som går på wifi. Har ingen av delene men det hjelper ikke for da er det hos naboen. Naboen har heller ikke varmepumpe men det hjelper ikke å si det heller. I stedet vil de at jeg skal kjøpe flere forsterkere som forresten heter WIFI Overalt. Samtidig øker de prisene jevnlig med begrunnelse i bedre leveranse. Ved nest siste klage måtte de rense en port for at det skulle bli mer stabilt. Kan ikke anbefale de.
Hei, Eva! Over Wi-Fi kan vi ikke garantere maks hastighet og et 100% stabilt nett. Rett og slett fordi det er så mange faktorer som spiller inn og kan forstyrre et trådløst signal. Og da særlig annen elektronikk, eller naboens nettverk. Hvis naboen har en kraftig ruter kan det gå ut over deg. Dette er typisk en utfordring i blokker hvor man har flere naboen i umiddelbar nærhet. Det er kun med kabel vi kan garantere full hastighet og ingen forstyrrelser. Alt dette må vi kunne utelukke før det sendes ut en montør på et kostbart oppdrag, derfor er det så viktig med et grundig feilsøk hvor vi sjekker alle potensielle årsaker. Mvh Eidsiva Bredbånd
Det blir bare dyrere og dyrere. Vanskelig å endre og å få tilgang på «min side»
Hei, Anne! Takk for din tilbakemelding. For å få tilgang til mine sider, så er det to ting du må gjøre. Aller først verifisere din epost-adresse, det skal du ha fått en epost om da du opprettet et kundeforhold. Har du den ikke, gi oss beskjed så får vi sendt ny. Deretter kan du gå på altibox.no og opprette en ny bruker der, og voilá du er inne. Endring av hastighet, oppsigelse etc er ikke mulig å gjøre der, for dette må du ringe, chatte eller sende inn skjema fra vår hjemmeside. Ring oss gjerne på 612 00 612 for bistand. Mvh Eidsiva Bredbånd