Enivest opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Fiberen er vel fiber, men kundesupport når det ikkje virker er berre framifrå, ein roleg sunnfjording losa deg trygt i hamn same kor fortvila ein stakkar som har tv abstinens kan vere😅
Hei, Så fin tilbakemelding, godt å høyre at du fekk god hjelp! Ha ein fin veke! :) Helsing oss i Enivest
God kundeservice, raske svar på kundeservice. Problema vart raskt retta
Hei Birger, Så kjekt å høyre at du er fornøgd med servicen! Ha ein super mandag! :-) Helsing oss i Enivest
Rask hjelp løysing på problemer endringer stabilt nett
Hei Leo, Så flott at du fekk rask hjelp med utfordringa. Takk for ein fin tilbakemelding. Ha ein fin veke! Helsing oss i Enivest
Var rask å svare på telefon, og god forklaring so eg kunne hjelpe meg sjølv 😀
Hei Kirsten, Tusen takk for fine ord, ha ein fin veke! Helsing oss i Enivest
Fin opplevelse me kundemottaker, fikk ordna det eg ville.
Hei Anne, Tusen takk for ei flott tilbakemelding! Helsing oss i Enivest
Etter en konstruktiv samtale med Enivest har vi fått en akseptabel avtale og forblir hos Enivest.
Hei Barbara, Så flott å høyre! Vi set stor pris på at du tok deg tid til å diskutere og at vi kunne kome fram til ein løysing som passar for deg. Takk for at du velger oss som internettleverandør. Vi ser fram til å fortsette samarbeidet med deg! Helsing oss i Enivest
Lang responstid når nettet var nede. Ringte kundeservice som var veldig dyktige om ettermiddagen, på dagtid var de ikke flinke. Reparasjoner tok ofte 1-3 dager, i helgene ble ingenting gjort.
Hei Ann, Takk for tilbakemeldinga di. Vi estimerer 1-3 virkedagar rettetid. Men vi prioriterer alltid dei som ikkje har nett. Håper du har fått feilen retta. Dersom du ikkje har blitt kontakta av montør, ta gjerne kontakt med vårt Kundesenter slik at vi kan be om ein ny status. Ha ein fin tirsdag! Helsing oss i Enivest