Enivest opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Mottar halv hastighet av det vi betaler for. I tillegg faller nettet ut til stadighet.
Har hatt dårleg nett i fleire år. Veldig ustabilt.. Ting vil ikkje laste opp. Veldig overpriset. Nettet slutter opp ofte.
Eg bestilte fiber i mars, etter 4 samtaler med kundeservice har eg ikkje fått en ca dato for når dette kan leverast.. Siste kontakt med kundeservice prøvde eg å seie opp bestillinga mi då fekk eg til svar at Då får eg eit gebyr på ett års abonnemang, i mitt tilfelle ca 7000kr. Eg anbefaler Ingen å bestille fiber frå enivest. Tydelig monopol på dette område.
Eg opplever ikkje at enivest lyttar eller er interessert i kva kunden meinar eller opplever. Opplever at dei er meir opptatt av å forsvara seg enn ynskje om å koma kunden til hjelp. Forskjellsbehandling av kundar. Personar eg har snakka med seier ulike ting... I går hadde vi reperatør som ordna noko, no håpar vi at vi slepp dei problema vi har hatt etter at vi fekk fiber. Tidlegare skjedde det aldri at internettradioen datt ut, at vi fekk problem med å skifta kanal, at det låste seg etc. Det starta med overgang til fiber v Enivest... No håpar vi at ting vert betre
Opplever å ofre miste nett inn. Gjør alt som dei opplyser at vi skal. Få opplyst at nettet til enivest virker heile tida. Det stemmer ikkje. Kva med litt ærlighet?
Ikkje det beste nettet i verden akkurat, underbemannet og lite informasjon NPR dei gjer endringar som kan påvirke andre sitt Internett
Har du vært kunde hos oss i 100 år? Så bra! Vi bryr ikke oss! 0 kundeservice.