Enivest opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Vi ringer når det er noko med TV Vi eldre står som oftest fast når det er eit eller anna som ikkje virker. Då er eg rask å ringe og eg har alltid fått hjelp av ein hyggelig person . Tusen takk 😆
Hei Sigvor! Tusen takk for hyggelege ord. Helsing oss i Enivest
Kjapp og enkel løsning på problemet —————————————-
Hei Bjørn! Tusen takk for tilbakemeldinga di! Helsing oss i Enivest
Dårlig på kveld og natt. Og de har fjernet driftsmeldinger, så det er ikke mulig å vite om problemet er lokalt eller generelt. De var dårlige på ADSL også. Etter bytte til annen leverandør, fungerte alt fint. Håper det samme skjer når vi har byttet til annen leverandør på fiber.
Hei Gunnar! Vi har hatt ein feil i natt, der ein del kundar har opplevd å ikkje ha tilgong til våre tenester. Feilen er no utbedra. Vi har lagt ut driftsmelding om dette. Helsing oss i Enivest
Nesten umulig å få kundeservice, internett er ofte nede. Ingen informasjon tilgjengelig noen plass. Like dyrt/dyrere enn andre selskap. Utilregnelig, og skrur ned internetthastigheten din etter hvert om du ikke gir beskjed
Hei Peter! Vi har hatt ein feil i natt, som har ført til at ein del kunde ikkje har hatt tilgong til våre tenester. Feilen er no utbedra. Vi har lagt ut driftsmelding på vår nettside. Vi er konkurransedyktige på pris, og vi skrur ikkje ned hastigheten din. Dette stemmer ikkje. Veldig fint om du vil kontakte oss slik at vi får oppklart dette med deg :) Ha ein fin dag! Helsing oss i Enivest
Kansje navnet En I vest, en for hastighet her i vest. har 400/400 de klare ikke og levere det halve.
Hei Knud! Vi håper at du vil ta kontakt med oss igjen, slik at vi kan få sjekka hastigheta di. Helsing oss i Enivest
Da vi bestilte wifi,fekk vi tilbud om forsterkarar som vi kunne plassere rundt i 2.etasje. Har aldri blitt brukt og selgeren opplyste aldri at vi måtte betale abonnemang for dei. Mykje pengar kasta ut glaset unødvendig.
Hei Egil! Det er svært beklageleg at du ikkje fekk informasjon om kostnaden. Ta gjerne kontakt med vårt Kundesenter så vil vi rette opp i dette. Utstyret leverer du tilbake til oss, så vil vi stoppe fakturering. Helsing oss i Enivest
I forbindelse med installasjon av Office-pakke for medlemmer av Seniornett var manglende passord en gjenganger. Dette løste Enivest på strak arm. Et fornøyelig samarbeid.
Hei Helge! Tusen takk for hyggelege ord. Helsing oss i Enivest