Enivest opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Det som er bra er at man får raskt hjelp. Da jeg ser på tv gjennom nettet opplever jeg problemer med å få slått på tv og at skjermen blir svart til tider. Ellers synes jeg at prisen på nettet er for høy i forhold til hastigheten jeg har.
Hei Ann L, Takk for tilbakemelding frå deg! Høyres ut som vi må feilsøke meir på TV dekoderen din. Håper du vil ta kontakt med vårt Kundesenter igjen for å på retta på utfordringen. Helsing oss i Enivest
Service i toppklasse . Må ikke vente veldig lenge på kontakt. Helt akseptabelt.
Hei John-Ove, Så kjekt med ein slik tilbakemelding, tusen takk :-) Helsing oss i Enivest
Har ventet på fiber i 1 år Kabel nedgravd i mai 2023 etter de har ingen ting skjedd dårlig med informasjon
Hei Malvingeir, Så leit å høyre at du opplev mangelfull informasjon frå oss i forbindelse med levering av fiber til din heim. Du finn all informasjon og status på vår nettside her: https://www.enivest.no/info-fiber-utbygging Ellers håper vi du vil ta kontakt med oss om du har fleire spørsmål! Helsing oss i Enivest
Satte opp nettet i går. Både PC og TV ble dratt i gang. Er ikke datanerd så jeg måtte ty til hjelp fra Enivest flere ganger. traff flere forskjellige som hjalp meg til de grader. Kjempeflott service. Takk for hjelpa John.
Hei John, Takk for ein flott tilbakemelding! Helsing oss i Enivest
Godt fornøyd med fiber og tv. Har kjøpt 400/400 . Har nå fått ca 210/250 trådløs.
Hei Helge, Takk for ein fin tilbakemelding! Godt nyttår frå oss i Enivest
Nå har jeg koblet til med en kabel til TVen på stue og nå ser det ut til at vi endelig har stabilt TV her i alle fall.
Hei Gunnar, Så fint at du har fått kablet TV, dette anbefaler vi alltid for stabilt signal. Ta kontakt med oss om det endrer seg! Godt nyttår frå oss i Enivest
Over 24 timer uten nett og fortsatt ikke rettet. Aldri enivest. Vollavegen Null stjerner
Hei Jostein, Vi informerer alltid om estimert 1-3 virkedagar rettetid når vi må ut med montør for å rette feil. Om du ikkje har fått denne informasjonen, beklager vi for det. Godt nyttår frå oss i Enivest