Enivest opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Kontakta kundeservice hos Enivest i Førde da eg hadde mista nettet. I løpet av få minutter fikset den hyggelige mannen på kundeservice og eg var tilbake på nett!! Dei hjalp meg med at det var ein resett knapp på baksida av ruteren, etter det fekk eg wifien opp å gå igjen. En fantastisk service som gjør meg enda meir fornøgd med Enivest :)
Hei Kjetil! Tusen takk for fin tilbakemelding. Helsing oss i Enivest
Jeg hadde nylig en samtale med en kundebehandler hos Enivest AS, og jeg må si at opplevelsen var svært positiv. Kundebehandleren var utrolig vennlig og imøtekommende fra start til slutt. Han lyttet nøye til mine spørsmål og bekymringer, og ga meg all den informasjonen jeg trengte. Det som virkelig imponerte meg var hans kunnskap om produktene og tjenestene til Enivest. Han kunne gi meg detaljert informasjon om hvert alternativ og hjelpe meg med å finne den beste løsningen for mine behov. Han var også tålmodig og forklarte alt grundig, noe som gjorde at jeg følte meg trygg på mitt valg. Jeg satte også pris på den raske responsen fra kundebehandleren. Han var rask til å svare på mine henvendelser og sørget for å følge opp med meg på en profesjonell måte. Alt i alt var jeg veldig fornøyd med min samtale med kundebehandleren hos Enivest. Han var en ekte profesjonell som satte kundenes behov først og gjorde alt han kunne for å hjelpe meg. Jeg vil definitivt anbefale Enivest til alle som ønsker en pålitelig og profesjonell leverandør av fiber.
Hei Rebekka! Tusen takk for fine ord, veldig kjekt å høyre. Helsing oss i Enivest
Møtte på en utrolig arrogant og utrivelig fyr på kundeservice. Sjeldent å møte på slike folk i en servicebedrift. Skulle ønske det var flere fiberleverandører å velge mellom.
Hei Hege! Vi er veldig lei oss for at du har hatt ei slik oppleving av oss. Håper du sitter igjen med eit nytt og betre inntrykk etter at vi kontakta deg igjen om saka di. Helsing oss i Enivest
Ja jeg har snakket med samtlige på kundeservice.De sier de skal se på saken og ringe meg tilbake dagen etter. Og slik fortsetter de uke etter uke. Nei,dette er ikke bra !
Har nylig fått Enivest og var fornøyd med prosessen frem til og med levering. Men etter levering forsøker jeg å bruke egene routere da den som følger med er av typen Zyxel og meget begrenset. Dette tar jeg som selvfølge at er mulig, da så godt som alle andre ISP'er tilbyr løsninger på dette. Men etter å ha vært i kontakt med Enivest flere ganger kommer det fram at det ikke er mulig, man MÅ bruke deres router til routingen. Ber Enivest komme ut av steinalderen og tilby funksjoner som forventes. Hadde valgt en annen leverandør om det var mulig. I tillegg opererer Enivest med priser på internett som ikke stemmer. Det kommer i tillegg en obligatorisk månedspris for leie av router. All tid dette er obligatorisk burde dette selvsagt være inkludert i hovedprisen.
Ved forsein avbestilling vil de kreve i overkant av kr 10000.-. Dette etter avtalebrudd om synfaring.
Både påkobling til fiber for snart 4 år siden, og problemfiksing nå når hovedboksen er ødelagt, har vert alt for lang ventetid på. Ikkje holdbart at kunden må stå uten internett og tv i 5/6 dager...routerene vi har fått har og vert ganske dårlige og har måtte bytta de ut en etter en.