Enivest opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Fikk e utrolig fin opplevelse av en gyggelig mann da vi hadde problem med systemet. Takk
Hei Svein, Så kjekt å høyre! God helg til deg :-) Helsing oss i Enivest
De svarer med det samme. Aldri ventetid. De er løsningsorientert og hyggelige! Man får hjelp med det samme! Kjekt å ta kontakt fordi det er like positivt hver gang!
Hei Annette, Dette var ein veldig fin tilbakemelding! Tusen takk! Helsing oss i Enivest
Hyggelig saksbehandler som fortalte informativt om det jeg ønsket å få svar på
Hei Knut, Så kjekt å høyre! Takk for tilbakemeldingen :-) Helsing oss i Enivest
Jeg synes prisen er for dyr. Internettet har ikke vært så bra som forventet.
Hei Annestine, Håper du vil ta kontakt med vårt Kundesenter, slik at vi får feilsøkt på internettlinja di! Helsing oss i Enivest
Alltid rask respons og god service, i tillegg er dei relativt lokale
Hei Rune, Tusen takk for hyggeleg omtale! Helsing oss i Enivest
Tolmodige og flinke folk på servicetlf. Godt jobba. Takk!
Hei Per, Tusen takk! Det var hyggeleg å høyre! Helsing oss i Enivest
Bytte mobil og trengde hjelp til å installere e-Mail på ny mobil. Ringde kundesenteret og fekk beskjed om berre å komme ned så skulle dei hjelpe, Blei avvist i resepsjonen🫤 Fekk etter klage frå mobilleverandør hjelp av èin tilsett (ung kar) Svært hyggelig 👍.Men før det hadde vedkomande i resepsjonen bytta passord på e-posten min, Då Eg skulle inn på e-posten på PC-en (outlock)får eg feilmelding og kan ikkje sende e-post. Logger inn med nytt passord,men e-posten funker ikkje. Ringjer kundesenteret. Møter èin lite imøtekommende kundebehandler, Seier at han har ikkje tid til å hjelpe,mange som ventar at det er enkelt å følge anvisningene på heimesida og at eg må få nokon unge til å hjelpe meg🫤 Det er greit at èin kanskje via tlf ikkje har tid til å hjelpe,men det går an å seie det på ein meir vennlig og opplysende måte, Den eg møtte i ekspedisjonen første dagen var direkte uforskamma. Eg skulle sett at eg vart informert på ein meir høfleg måte om kvar eg kunne vende meg for å få hjelp. Eg anser meg sjølv for å ha ganske gode ferdigheter når det gjeld bruk av mobil og data. Vi betaler trass alt ein del for abonnementet, Så mi tilbakemelding: forbetring når det gjeld kundebehandling! Og eg lurer på om kjønn og alder spelar ei rolle 🫤 Beste helsing Karin
Kjære Karin, Takk for at du delte din oppleving med oss. Det var leit å høyre om dei utfordringane du møtte både ved vårt Kundesenter og i resepsjonen. Dette er ikkje i tråd med den standarden vi ønskjer å halde, og vi beklagar så mykje for opplevinga di. Vi tar din tilbakemelding på alvor for å forbetre vår kundehandsaming. Vi vil sjå nærare på hendinga for å forstå korleis vi kan unngå liknande situasjonar i framtida. Vi ynskjer å gjere opp for denne negative opplevinga og håper du vil kontakte oss direkte dersom det skulle vere noko i framtida. Vi er her for å rette opp i inntrykket og sikre at du får den hjelpa og servicen du fortener. Takk igjen for tilbakemeldinga. Den er verdifull for oss i vårt arbeid med å bli betre. Helsing oss i Enivest