Telia Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Veldig dårlig nett, veldig ofte.Ikke så fornøyd. Nettet går tregt .
Jeg vet ikke noe annet enn dette fungerer for meg. Vert lite trøbbel . prisen kunne vere billigere
Telia har bra signaler og hastighet men det virker ikke med portviderekoblinger.
De kunne ikke levere etter hva jeg spesifikt nevnte på bytt.no. de foreslå et alternativ på 5g men det er helt uaktuelt.
Store problemer med wifi nettet etter bytte til ny type ruter.Kan ikke ha det slik Får ikke hjelp.
Håpløs oppsett med kabel som må trekkes gjennom vindu, stua har ikke vinduer som kan åpnes, Telia dette burde nevne for kunder som forutsetning, så hadde vi spart bombytte.
Det er stort sett stabilt og greit. De gangene det er behov for kundeservice kan det være en del ventetid, men man får som regel tilbud om å bli oppringt. Kundebehandlernes kompetanse kan variere litt, men syns de har blitt jevnt over flinkere med tiden. Har vært tilknyttet samme kabel i flere tiår. Leverandørene har skiftet fra navn som Janco, UPC, Get og Telia. UPC tiden var veldig dårlig. Etter ovegang til Get ble det vesentlig bedre. Telia er omtrent det samme, men er ikke like flinke til å informere med driftsmeldinger og på SMS om arbeid som gjøres osv som Get var.
ustabilt nett klarer ikke og laste opp filer vil gjerne ha fiber om det er mulig her vi bor
Utilgjengelig for hjelp! Har gjentatte ganger hatt kontakt ang. dårlig hastighet og blitt lovet bedring flere ganger i løpet av 1 1/2 år uten at noe skjer. I praksis betaler jeg for et produkt jeg ikke har👎
Ble lovet bredbånd både hjemme og på hytta. Selger sjekket at det skulle funke på hytta også- noe det ikke gjordeFølte jeg ble
Veldig tregt men ustabilt, detter helt ut annenhver dag. Heeeeelt sinnsykt dårlig
Dekningen forsvant for fem uker siden. Ingen driftsmeldinger og når jeg ringer, får jeg beskjed om at alt er i orden
Skjer det noe "feil" er de raskt på pletten og varsler via tekstmelding.
Voldsomt mye avbrudd, som ikke tilfredsstiller våre krav.
Kan ikke skrive hva jeg mener, blir sensurert. Ingen god erfaring med kundestøtte og forventet stabilitet. Har måtte skaffe ekstra tv leverandør nå under fotball em
Det virker som at nettet blir overbelastet ved populære tider og da kræsjer det. Har vært uten nett store deler av dagen de siste to ukene.