Telia Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Kontinuerlige feil over lange perioder, fakturaer krediteres ikke automatisk for dette. Kontakt med kundeservice er praktisk talt umulig siden ventetid gjerne er på 2-4 timer. Kontaktskjema er kun åpent når kundeservice har stengt, noe som tvinger flere chats, telefonsamtaler og fører til lengre kø!
Det er nå 4 gang det er feil i området de siste 3 mnd. uten kompensasjon for nede tiden.
Telia aner ikke hvor de har basestasjoner, har spurt flere ganger men men får til svar at antennen er innstilt på 299gr. Antennen er i tillegg montert nesten på bakkenivå.
Dårlig opplevelse ved bestilling, ble ikke spurt om hva jeg vil ha. Ble prakket på et tv abonnement jeg overhode ikke vil ha. Ikke mulig å velge noe annet på nettsiden til Telia. Det er umulig å få tak i kundeservice på telefon. Har forsøkt et par ganger og har så langt ventet 1t og 1t og 45 minutter uten svar. Og i følge Trust Pilot er det mange som har ventet i 2 timer mange ganger uten å komme igjennom. Dette er det værste jeg har vært borti noen gang. Om du kan velge en annen leverandør så gjør det, for din mentale helses skyld. Klagene som ligger på nett er ingen overdrivelse, bare prøv å ring inn selv.
Vil pålegge meg rep.kostnader på det som må være materiellfeil. Er umulig å få kontakt med avsender av sms- svar fra Telia
Ustabilt og tregt. Ustabilt og tregt. Ustabilt og tregt.
Nettet ble pluteselig nede og vi er inne på uke 2 uten hjelp og uten kompensasjon eller oppfølging fra Telia. Har prøvd å ringe samt chatte med dem for å få hjelp. I tillegg til mangelfull hjelp så er ventetid på telefon alltid minimum 1,5h og chatt 2h, selv om du tar kontakt rett etter åpning. På tide å bytte til en seriøst aktør.
Veldig hakkende sendinger i det siste. Tidvis dårlig ved direkte streaming.
Ikke helt stabilt, kutter mange ganger om kvelden/natten, ellers bra
De ville hevne seg da jeg sa opp innen bindingstiden og maksimerte avbruddsgebyret jeg måtte betale. De krevde i tillegg å få sendt tilbake 5g modem og router. Avbruddsgebyret blir da å regne som en straff og ikke betaling for router/modem..
Vært uten nett i ei uke. Det eneste som er stabilt fra Telia, er fakturaene de sender
Det nye grensesnittet for TV er utrolig nok enda dårligere enn det gamle. Jeg tar opp mange programmer, og det arkivet jeg hadde er nå bare surr.
Mye nedetid for bredbåndet og dårlig kommunikasjon fra selskapet, leverer ikke en god tjeneste
Faller ut og dårlige signaler. Tar evigheter å komme gjennom til kundeservice, møter ofte kundebehandler som ikke kan løse problemet.
Kun bortforklaringer, etter flere måneder med nett som er ustabilt iløpet av dagen og bortfall i opptil flere timer sent på kvelden og utover natta. Så fikk jeg tilsendt ny 5G antenne da min eksisterende var 4G, det skulle løse problemet, men det er ingen bedring, og nettet er like ustabilt og med lange bortfall som før. Aldri mer Telia!
Skulle innhente tilbud og Telia ringte alltid når jeg var på jobb uten mulighet for å ringe tilbake på nummeret. Jeg forstår ikke hvorfor de ikke sendte en e-post i stedet etter det andre eller tredje oppkall. Ga opp og gikk for en annen leverandør.