Telia Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Håpløs oppsett med kabel som må trekkes gjennom vindu, stua har ikke vinduer som kan åpnes, Telia dette burde nevne for kunder som forutsetning, så hadde vi spart bombytte.
Det er stort sett stabilt og greit. De gangene det er behov for kundeservice kan det være en del ventetid, men man får som regel tilbud om å bli oppringt. Kundebehandlernes kompetanse kan variere litt, men syns de har blitt jevnt over flinkere med tiden. Har vært tilknyttet samme kabel i flere tiår. Leverandørene har skiftet fra navn som Janco, UPC, Get og Telia. UPC tiden var veldig dårlig. Etter ovegang til Get ble det vesentlig bedre. Telia er omtrent det samme, men er ikke like flinke til å informere med driftsmeldinger og på SMS om arbeid som gjøres osv som Get var.
ustabilt nett klarer ikke og laste opp filer vil gjerne ha fiber om det er mulig her vi bor
Utilgjengelig for hjelp! Har gjentatte ganger hatt kontakt ang. dårlig hastighet og blitt lovet bedring flere ganger i løpet av 1 1/2 år uten at noe skjer. I praksis betaler jeg for et produkt jeg ikke har👎
Ble lovet bredbånd både hjemme og på hytta. Selger sjekket at det skulle funke på hytta også- noe det ikke gjordeFølte jeg ble
Veldig tregt men ustabilt, detter helt ut annenhver dag. Heeeeelt sinnsykt dårlig
Dekningen forsvant for fem uker siden. Ingen driftsmeldinger og når jeg ringer, får jeg beskjed om at alt er i orden