Telia Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Dekningen forsvant for fem uker siden. Ingen driftsmeldinger og når jeg ringer, får jeg beskjed om at alt er i orden
Skjer det noe "feil" er de raskt på pletten og varsler via tekstmelding.
Voldsomt mye avbrudd, som ikke tilfredsstiller våre krav.
Kan ikke skrive hva jeg mener, blir sensurert. Ingen god erfaring med kundestøtte og forventet stabilitet. Har måtte skaffe ekstra tv leverandør nå under fotball em
Det virker som at nettet blir overbelastet ved populære tider og da kræsjer det. Har vært uten nett store deler av dagen de siste to ukene.
Kontinuerlige feil over lange perioder, fakturaer krediteres ikke automatisk for dette. Kontakt med kundeservice er praktisk talt umulig siden ventetid gjerne er på 2-4 timer. Kontaktskjema er kun åpent når kundeservice har stengt, noe som tvinger flere chats, telefonsamtaler og fører til lengre kø!
Det er nå 4 gang det er feil i området de siste 3 mnd. uten kompensasjon for nede tiden.