Telia Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Utilgjengelig for hjelp! Har gjentatte ganger hatt kontakt ang. dårlig hastighet og blitt lovet bedring flere ganger i løpet av 1 1/2 år uten at noe skjer. I praksis betaler jeg for et produkt jeg ikke har👎
Ble lovet bredbånd både hjemme og på hytta. Selger sjekket at det skulle funke på hytta også- noe det ikke gjordeFølte jeg ble
Veldig tregt men ustabilt, detter helt ut annenhver dag. Heeeeelt sinnsykt dårlig
Dekningen forsvant for fem uker siden. Ingen driftsmeldinger og når jeg ringer, får jeg beskjed om at alt er i orden
Skjer det noe "feil" er de raskt på pletten og varsler via tekstmelding.
Voldsomt mye avbrudd, som ikke tilfredsstiller våre krav.
Kan ikke skrive hva jeg mener, blir sensurert. Ingen god erfaring med kundestøtte og forventet stabilitet. Har måtte skaffe ekstra tv leverandør nå under fotball em