Telia Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Leverer ikke riktig hastiget til den prisen man betaler for. Går for treigt
Ingen informasjon når nett er nede og dårlig tilgjengelighet på brukerstøtte
Aldri problemer, fin app, lett å sy sammen mange ulike streamingtjenester inn i abonnementet
Ofte dårlig nett og henger seg mye opp. Vi har konstant ustabilt nettverk og ikke fått noen løsning på problemet. Du MÅ ha TV for å også ha internett, noe som er ubrukelig. Og sist men ikke minst er de ekstremt dyre. De økte Fakturaen min fra 909kr til 1789kr på 1 år. Hvis du ikke må ha Telia, så anbefaler jeg å styre unna.
Elendig dekning, ofte 1 strek på ettermiddag og kveld når jeg jobber med kundene mine, måleren viser 8-10 mbps og jeg betaler for 50. Jeg gir egentlig 1, men de har god kundeservice som drar vurderingen opp til middels 3. Men nettet er uakseptabelt dårlig, kan ikke si jeg ville anbefale folk som jobber hjemmefra Telia, eller gamere, eller barnefamilier.
Det er umulig å nå kundeservice til TV- bredband og mobiltelefontjeneste for å gjøre forandringer. Minst én time ventetid og forbindelsen avsluttes plutselig.
Ustabilt og dyrt. Ugrei kundeservice, ja, det er ikke mye positive intrykk man sitter igjen med altså..
Hittil i år (2024) har vi vært uten internett og tv 12 ganger. Kundeservis er ikke tigjengelig i helgene. I dagens samfunn, er vi avhengig av internett. Innbruddsalarm og brannalarm går via internett. Når internett er ute av drift er boligen usikret. Dette er en tjeneste vi betaler for, uten at er drift nå internett faller ut.
Jeg er slettet ut fra nettverket. Jeg er uten skyld, så langt snart 4 uker uten fra nettet.
På nett er det oppgitt 100MB for 690 /mnd, mens jeg måtte betale 729 for 60MB/mnd. Her er det altså stor forskjell på hvilken pris du får og hva du får for den.
Alt for dårlig kapasitet. Ok på formiddagen. Ettermiddag og kveld, meget dårlig
Meget god pris igjennom sameiet(Betaler ekstra for 750Mbps), ligger på 550-600Mbps trådløst. Litt høyere med kabel i pc, litt lavere med VPN på trådløs. Veldig fornøyd som totalkunde (tv, data, mobil).
Til tider veldig tregt og lav hastighet. Gjerne på tidsrom naboene også bruker nett.
Alt ok med signaler. For 3 gang har dere sendt tv pakke uten at jeg har bestilt eller hvert i kontakt med dere. Sendt med post men blir ikke henta.
Etter klage på hastighet satte de opp prisen uten å fikse hastigheten. Ellers umulig å få kontakt med dem.
Veldig dyrt og ikke så fort som lovet. Prisen gikk opp uten en varsel etter avtalen var over.