Telia Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
I dag er det tredje gang på en uke at Telia bredbånd faller ut. I dag morges kom en stolt sms fra Telia at bredbåndet var oppe og gikk igjen, et par timer senere... borte. Dette er ikke holdbart, og gjør spesielt hjemmekontor mye vanskeligere når man da blir avhengig av å bruke mobiltelefonen som internett forbindelse. Det er åpenbart at slike opplevelser blir tatt med i vurderingen når ny avtale om TV- og bredbåndstjenester skal forhandles.
Vi fikk et tilbud fra Telia i fjor som vi var fornøyd med. Etter 12 måneder, har Telia doblet prisen vår (TV og Internett til over 1700,-!) uten å gi beskjed eller å tilby forlengelse av avtalen. Helt sykt at man bare kan skru opp prisen sånn uten noen som helst form for dialog.
Dårlig kunde service. Det tar 30 minuter for man får anledningen til å snakke med kundeservice
Altfor dyrt bredband for en husholdning med to personer. Betaler 779 kr/mnd. Trenger en like god, men rimeligere leverandør.
Idioter!!! Idioter!!! Jeg har blitt liksom registrert som kunde TO GANGER, men IDIOTENE klarte ikke å levere tjenesten. Eter 2 måneders venting ga jeg opp.
Selger lover ut 10 dager uforplktende prøvetid, men når jeg vil ut av avtalen må jeg allikvel betale 990 kr fordi det har gått mer enn 14 dager etter oppsigelse. Styr unna
Fornøyd med selve fiberen. Hastighet som lovet. Svært misfornøyd med "sentralisert ruteradministrasjon": Ingen mulighet for gjestenettverk. Ingen DNS-innstillinger. Kan ikke skru av LED-lampene på ruteren. Ingen oversikt over nettforbruk. Ingenting kan feilsøkes på egenhånd når internett er nede. Vage driftsmeldinger gjør dette verre. Merkelig høylytt "hjemmesentral" med høyfrekvente lyder.