Telia Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Bare tull hele tiden. Nett og TV nede hele tiden, og de holder aldri fristene de lover. Får beskjed om at ting skal bli fikset hver dag, men skjer aldri noe. Anbefaler folk på det sterkeste å holde seg langt langt unna.
Ingenting er bra med get. Internettet er dårlig og de lurer folk til å forsette å ha den samme sliten.
Omöjligt att komma fram med budskap även om GETS leverans ligger ca -1000 % av lovad kapacitet, Sätter GET på botten av kundnöjdhet. //h
Dårlig kundeservice, skjer aldri noe med problemet. Vi er ikke fornøyd i det hele tatt
For dyrt, dårlig kundebehandling. Øker konstant priser uten varsel. Dårlig pris i forhold til andre leverandører. Truer deg med høyere pris om du f.eks bare ønsker tv delen av deres abonnement
Bredbåndet til Get er ekstremt ustabilt, det kobler seg ut hele tiden. Signalene er veldig dårlige, rekker ikke over hele huset, må ha et produkt jeg forlenger signalene med. Denne fungerer også svært dårlig. Til stadighet får jeg beskjed om å taste passordet som igjen er unødvendig langt.
Har prøvd siden i sommer (2017) å få ordnet slik at nettet går i den hastigheten jeg betaler for. Har snakket med kundetelefon og der sitter det masse folk som skal prøve å sende en henvisning opp til Trondheim, der de håper på et svar. De finner ut alt linjen er ok , men... blir utrolig lei og irritert på slike leverandører. DE HOLDER IKKE DET DE LOVER !!!