Telia Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Elendig dekning og elendig kundeservice! Internett går av og på, og har nå sittet en time og ventet på svar på kundeservicetelefonen!
Får ikke det jeg betaler for. Vankelig å komme igjennom på telefon. Har ikke tilbud om at de ringer meg tilbake.
Ustabilt nett og tv. Elendig kundeservice, 45 minutter kø på tlf. Feilsøking vil kunne belastes kunden!! Uhørt
I det siste har jeg svært dårlig hastighet på nettet på kveldstid. Det er god hastighet på dagtid. Det er umulig å komme fram på telefon eller Chat for å rapportere om problemet. Det er over 1 time ventetid på Chat. Har sittet 30 min i telefon uten noen indikasjon hvor langt bak jeg er i køen. Dette er elendig kundeservice !!!
Byttet ut det gamle utstyret jeg hadde med nytt, og nå er nettet så ustabilt og detter ut hele tiden! Dont fix whats not broken lærte jeg en gang, burde hørt på det rådet nå!! Og komme gjennom på kundeservice er jo håpløst!!
Har opplevd endel rar «kundeservice», men tror Telia havner på bunn av listen. L a a a a n g ventetid og når noen svarer, er rådet å gjøre det som står på nettsiden deres. DET HAR JEG SELVSAGT PRØVD. La noen som kan ta avgjørelser ringe inn til eget selskap/Telia og test systemet. Hvis du orker……
Opplever så godt som aldri problem med ustabilt eller bortfall av nett. For lang ventetid på kundeservice. Lengre oppetid på kundeservice i helgen hadde vært bra.