Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
Telia Bredbånd
1.8
757 verifiserte omtaler

Telia Bredbånd omtaler og erfaringer

Nøytral trend

Telia Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

1.8
Dårlig
757 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
#67
Forferdelig
Telia Bredbånd er rangert
#67 av 67 fiberleverandørerer
10%
Forferdelig
10% anbefaler Telia Bredbånd
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 757 omtaler om Telia Bredbånd

FILTRER OMTALER
46
21
36
117
537
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Telia Bredbånd
Telia Bredbånd har 757 verifiserte omtaler på Bytt.no

Verst

Omtale av  Thegethater

Kan ikke spille noe ps4 uten at det lagger eller at jeg blir kastet ut. Kjøpte meg ny playstation etter at jeg hadde internett problemer med den forrige. Nå har jeg ps4 pro, men den er fortsatt ræva grunnet nettet. Har en wifi ting under bordet som liksom skal forsterke signalet, men den fungerer ikke. Har sendt mail flere ganger uten svar. IKKE KJØP BREDBÅND FRA GET!!!!!

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Telia Bredbånd?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Elendig

Omtale av  Aina W

Både nettet og kanalene detter ut hele tiden. Samme problemet flere ganger i måneden. Aldri noen som svarer på tlf med en gang pg når du først får hjelp tar det lang tid, og ender opp med at de må ringe opp igjen. Hadde byttet om ikke boretslaget har en avtale.

Verdens verste kundeservice!!

Omtale av  Øystein

Har p.t. vært uten internett og TV i 29 dager. Vi har ringt Get opptil flere ganger daglig, blitt lovet det ene etter det andre, men ingenting skjer. Har måtte ta fri fra jobben tre dager for at tekniker fra Get skulle komme hjem til oss, men problemet blir ikke løst. Installatøren skylder på feilinformasjon fra Get, mens Get skylder på kompetansen til installatøren. De samkjører overhode ikke med sine egne folk. De lover å hjelpe oss ringe tilbake men det har aldri skjedd- ikke en eneste gang har de tatt kontakt ! Vi har måtte presse Get til hjelpe oss da de ikke tar kundene sine på alvor- det er som å prate med en vegg. Skal heldigvis flytte snart så slipper å ha noe som helst å gjøre med Get igjen. Vi har derimot en mobilregning på flere tusen som vi krever at de skal dekke, men de svarer selvfølgelig ikke på mail heller. Jeg kommer til å anbefale mine venner og kjente på det sterkeste å aldri benytte seg av Get sine tjenester. Det er det dårligste jeg har opplevd innenfor kundeservice. Problemet er enda ikke løst !

Nettet streiker i flere timer

Omtale av  Guri S. E

Skjer alt for ofte at nettet streiker i flere timer. Her Get. Nettet streiker flere ganger i måneden i flere timer av gangen. Ikke greit.

Totalt ubrukelig!!!

Omtale av  Ronny

Helt greit TV tilbud, men der stopper det. Internetttilbudet med getboks 2 er en katastrofe. Enkelte dager fungerer det greit, mens andre dager er det rett og slett helt fraværende. Har prøvd etter alle kunstens regler og Get sine, å løse problemene. Men det fungerer ikke. Nå er jeg lei, men vi får ikke byttet leverandør pga. at vi bor i et borettslag der det er bestemt at Get skal være internettleverandør... Med gamle kabler.. Urk...

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

For dyrt, for dårlig og svært mange omstarter av pcen

Omtale av  Kjell

Etter at vi flyttet til en bopel hvor Get sitter nærmest med monopol på tv og internett har jeg dessverre blitt tvunget til å bruke Get fiber. Prisene er for høye i forhold til kvaliteten på produktet, for kvaliteten er mildt sagt elendig. Mange ganger hver eneste dag og kanskje mens man sitter midt i et arbeid med noe, så opplever jeg at forbindelsen til nettet blir borte. Det er ikke få ganger jeg har måttet gjøre dobbelt arbeid, fordi jeg glemmer å trykke lagre hvert femte minutt. Plutselig og uten at man merker noe, eller ser et rødt lys på modemet, er man uten nettforbidelse og må restarte. Har flere ganger måttet ha teknikker fra Get, og som oftest da må man punge ut et sted mellom 800 og 1500 kroner, så Get blir et svært kostbart alternativ i forhold til eksempelvis Telenor. Jeg hadde også brudd i linjene da jeg var telenor abonnement, men betalte aldri noe ekstra når det var problemer. Man fikk da både rabatt og ekstra data på mobilen mens man ventet på feilretting. Med Get får man ikke noe, annet enn trøbbel og ekstrautgifter som man ikke regner med når man inngår kontrakten. Jeg har heldigvis også et mobilt bredbånd fra Telenor som brukes hver gang GET blir borte, og det er ofte. Ser nå frem til bindingstiden med GET er over, og da vil jeg bytte tilbake til Telenor som kan levere nesten identisk hastighet som "Get fiber" leverer. Jeg kan ikke annet enn å advare mot GET og si: Styr unna dersom du kan! Get er dyrt, dårlig og har en kundeservice man kan gråte av. Frustrert kunde fra Lillesand.

Meget ustabilt internett

Omtale av  Lina

Elendig kundeservice, meget ustabilt internett, ikke bare tidvis - men hele tiden. Ofte faller også nettet helt ut og man må ringe kundeservice, Har kun dekning i stua der ruteren er. Om jeg beveger meg 5 meter unna blir dekningen dårlig og faller ut hele tiden. Kan ikke bruke nettet i soverom/kjøkken. Helt elendig. Anbefales på det sterkeste å holde seg unna.

Telia Bredbånd har 757 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Telia Bredbånd mener

Telia Bredbånd

Har tilegnet profilen
Telia Bredbånd deltar på Bytt.no

Telia Bredbånd har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer ikke omtaler
Telia Bredbånd besvarer ikke omtaler

Telia Bredbånd har de siste 12 månedene ikke ønsket å kommunisere med sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter ikke verifiserbare omtaler
Telia Bredbånd henter ikke inn tilbakemeldinger

Telia Bredbånd benytter ikke Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis få tilgang til verifiserte invitasjonsmetoder på Bytt.no. Det sikrer i større grad at omtalene bedriften innhenter er ekte og styrker troverdigheten. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR