Telia Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har p.t. vært uten internett og TV i 29 dager. Vi har ringt Get opptil flere ganger daglig, blitt lovet det ene etter det andre, men ingenting skjer. Har måtte ta fri fra jobben tre dager for at tekniker fra Get skulle komme hjem til oss, men problemet blir ikke løst. Installatøren skylder på feilinformasjon fra Get, mens Get skylder på kompetansen til installatøren. De samkjører overhode ikke med sine egne folk. De lover å hjelpe oss ringe tilbake men det har aldri skjedd- ikke en eneste gang har de tatt kontakt ! Vi har måtte presse Get til hjelpe oss da de ikke tar kundene sine på alvor- det er som å prate med en vegg. Skal heldigvis flytte snart så slipper å ha noe som helst å gjøre med Get igjen. Vi har derimot en mobilregning på flere tusen som vi krever at de skal dekke, men de svarer selvfølgelig ikke på mail heller. Jeg kommer til å anbefale mine venner og kjente på det sterkeste å aldri benytte seg av Get sine tjenester. Det er det dårligste jeg har opplevd innenfor kundeservice. Problemet er enda ikke løst !
Skjer alt for ofte at nettet streiker i flere timer. Her Get. Nettet streiker flere ganger i måneden i flere timer av gangen. Ikke greit.
Helt greit TV tilbud, men der stopper det. Internetttilbudet med getboks 2 er en katastrofe. Enkelte dager fungerer det greit, mens andre dager er det rett og slett helt fraværende. Har prøvd etter alle kunstens regler og Get sine, å løse problemene. Men det fungerer ikke. Nå er jeg lei, men vi får ikke byttet leverandør pga. at vi bor i et borettslag der det er bestemt at Get skal være internettleverandør... Med gamle kabler.. Urk...
Etter at vi flyttet til en bopel hvor Get sitter nærmest med monopol på tv og internett har jeg dessverre blitt tvunget til å bruke Get fiber. Prisene er for høye i forhold til kvaliteten på produktet, for kvaliteten er mildt sagt elendig. Mange ganger hver eneste dag og kanskje mens man sitter midt i et arbeid med noe, så opplever jeg at forbindelsen til nettet blir borte. Det er ikke få ganger jeg har måttet gjøre dobbelt arbeid, fordi jeg glemmer å trykke lagre hvert femte minutt. Plutselig og uten at man merker noe, eller ser et rødt lys på modemet, er man uten nettforbidelse og må restarte. Har flere ganger måttet ha teknikker fra Get, og som oftest da må man punge ut et sted mellom 800 og 1500 kroner, så Get blir et svært kostbart alternativ i forhold til eksempelvis Telenor. Jeg hadde også brudd i linjene da jeg var telenor abonnement, men betalte aldri noe ekstra når det var problemer. Man fikk da både rabatt og ekstra data på mobilen mens man ventet på feilretting. Med Get får man ikke noe, annet enn trøbbel og ekstrautgifter som man ikke regner med når man inngår kontrakten. Jeg har heldigvis også et mobilt bredbånd fra Telenor som brukes hver gang GET blir borte, og det er ofte. Ser nå frem til bindingstiden med GET er over, og da vil jeg bytte tilbake til Telenor som kan levere nesten identisk hastighet som "Get fiber" leverer. Jeg kan ikke annet enn å advare mot GET og si: Styr unna dersom du kan! Get er dyrt, dårlig og har en kundeservice man kan gråte av. Frustrert kunde fra Lillesand.
Elendig kundeservice, meget ustabilt internett, ikke bare tidvis - men hele tiden. Ofte faller også nettet helt ut og man må ringe kundeservice, Har kun dekning i stua der ruteren er. Om jeg beveger meg 5 meter unna blir dekningen dårlig og faller ut hele tiden. Kan ikke bruke nettet i soverom/kjøkken. Helt elendig. Anbefales på det sterkeste å holde seg unna.
2 ganger i uka minst. Så er det noe planlagt arbeid gjennom mesteparten av dagene jeg virkelig trenger nett.
Alltid ustabilt nett. Elendig kundeservice. Altfor dyrt.