Telia Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Etter mange år som kunde hos Get/Telia, har jeg nå byttet leverandør. Det har aldri vært så lavt nivå på kunde-service i det selskapet i de årene jeg har vært kunde. Det tar uendelig tid for å få respons, enten det er chat eller telefon. På e-post får jeg ikke respons i det hele tatt. Venter fortsatt på bekreftelse på oppsigelsen som ble sendt inn for over en måned siden. Trist at det skal være slik!
No har vi internett/fra Tafjord connect som igjen er tilknyttet Telia. Og vi er kjempefornøyd med dette ,Tafjord vil jeg påstå har Norges beste kundetjeneste med høyt kvalifiserte medarbeidere,har vi problemer med en komponet i systemet vårt hjemme,så er det bare å ringe Tafjord og svartjenesten er utrolig svartid på Legger vi frem problestillingen vi måtte ha,så får vi beskjed om å komme til Tafjord å hente de komponentene som vi har problemer med. Så jeg må rangere Tafjord/Telia med et fremdragende samarbeid de har med kundene sine
Bra prisliste og godt dekkning. Rask support hvis trenger hjelp.
Signalet detter ut titt og altfor ofte. Har hatt masse problemer med ruteren, og får ikke høyere hastighet enn 50mbps
Elendig kundebehandling , Utrolig ventetid på kundeservice , Jeg måtte vente over en time ved to anledninger. De endret avtalen min og borettslagets uten varsel og etter oppgradering fra coax til fiber fikk jeg ironisk nok syv ganger tregere nett, fra 700mb ned til 100. Jeg anbefaler ikke dette til noen
Nettet er nede mer enn den er oppe og kundeservice er ubrukelige, frekke og kan minimalt om noe som helst. Nettet er nede annehver dag, nede natten/dagen ut, uvarslet og konstante problemer, i tillegg til et kundeservice som ikke fungerer, lang ventetid med veldig lite konstruktive samtaler…
145 minutter forventet ventetid på chat. Og over en 1 time i telefonkø så langt. Dette for å opprette et nytt kundeforhold. Jeg tror jeg står over jeg...