Telia Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Elendig kundebehandling , Utrolig ventetid på kundeservice , Jeg måtte vente over en time ved to anledninger. De endret avtalen min og borettslagets uten varsel og etter oppgradering fra coax til fiber fikk jeg ironisk nok syv ganger tregere nett, fra 700mb ned til 100. Jeg anbefaler ikke dette til noen
Nettet er nede mer enn den er oppe og kundeservice er ubrukelige, frekke og kan minimalt om noe som helst. Nettet er nede annehver dag, nede natten/dagen ut, uvarslet og konstante problemer, i tillegg til et kundeservice som ikke fungerer, lang ventetid med veldig lite konstruktive samtaler…
145 minutter forventet ventetid på chat. Og over en 1 time i telefonkø så langt. Dette for å opprette et nytt kundeforhold. Jeg tror jeg står over jeg...
Detter ut hele tiden, kommer ikke i kontakt med Telia på telefon, detter ut ved mye regn.
Opplevde at selger lurte meg. Lite velvilje til å løse konflikt. Unngår disse i fremtiden.
Det er ingen tilkobling nesten hver dag, og internetthastigheten synker dramatisk om kvelden
Detter ut hele tiden. Ringt inn flere ganger og det gjøres aldri noe for å fikse problemet