Telia Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Dekking kan bli bedre til hytte , og pris er høy fortell hva er bra eller darlig
Internett signal fra Telia bremser hele måned. De har driftsmelding for postnummer. Tross at for kunderservice lyver at de har ikke problemer og prøver å sende egen medarbeider for sjekk mot betaling. Monopoliet må stoppes og kunder må få fritt valg av leverandører !
De reparerer nett i arbeidstiden slik at hjemmekontor er umulig. De lever langt under anvist hastighet, ALLTID. De gjør det lett å melde seg på gratis ekstra goder fra tredjeparter men nevner ikke at abonnementet kun er gratis i en måned før de så legger til full pris av tjenesten i din regning fra Telia. Dette er bare noen av mange ting som kjennetegner Telia sin manglende evne til å levere et godt produkt.
Nettet er veldig treigt og detter ut. Går ikke an og surfe på mobilen hvis tvn er på.
Fungerer fantastisk. Sparer rundt 600 kr i måneden i tillegg til at internett fungerer bedre enn hos min tidligere fiberleverandør. TV pakken er også Norges beste med god margin!
Ble oppringt av en hyggelig selger for 5G Internett. Fikk tilbud om 3 måneders gratis 5G og OK pris på OK hastighet etter det. Der slutter det positive. Hastigheten jeg ble lovet var VELDIG varierende. Ukentlig på LANGT under det de lovte. Kundeservicen er horribel! Chatten funker IKKE verken med bot eller person. Anbefaler ikke Telia.
Man mister den datamengden man har igjen når man bytter abbonnement- Dette er svakt..!!