Telia Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Internett signal fra Telia bremser hele måned. De har driftsmelding for postnummer. Tross at for kunderservice lyver at de har ikke problemer og prøver å sende egen medarbeider for sjekk mot betaling. Monopoliet må stoppes og kunder må få fritt valg av leverandører !
De reparerer nett i arbeidstiden slik at hjemmekontor er umulig. De lever langt under anvist hastighet, ALLTID. De gjør det lett å melde seg på gratis ekstra goder fra tredjeparter men nevner ikke at abonnementet kun er gratis i en måned før de så legger til full pris av tjenesten i din regning fra Telia. Dette er bare noen av mange ting som kjennetegner Telia sin manglende evne til å levere et godt produkt.
Nettet er veldig treigt og detter ut. Går ikke an og surfe på mobilen hvis tvn er på.
Fungerer fantastisk. Sparer rundt 600 kr i måneden i tillegg til at internett fungerer bedre enn hos min tidligere fiberleverandør. TV pakken er også Norges beste med god margin!
Ble oppringt av en hyggelig selger for 5G Internett. Fikk tilbud om 3 måneders gratis 5G og OK pris på OK hastighet etter det. Der slutter det positive. Hastigheten jeg ble lovet var VELDIG varierende. Ukentlig på LANGT under det de lovte. Kundeservicen er horribel! Chatten funker IKKE verken med bot eller person. Anbefaler ikke Telia.
Man mister den datamengden man har igjen når man bytter abbonnement- Dette er svakt..!!
Nettet faller stadig ned, og det er blitt umulig å ha hjemmekontor. Dessverre sitter vi i saksa med 12 måneders bindingstid. Selger lovet at vi skulle få et produkt som var stabilt og bra, men det er det ikke. Kundeservice har utrolig lang responstid, og svaret deres er at det ikke er noen kjente feil i mitt område. Jeg tror det er altfor mange brukere på mobilmastene, rett og slett. Noen ganger fungerer f.eks. surfing helt fint, men i det øyeblikket man skal koble seg på Netflix eller ha hjemmekontor med Teams-møter, stopper det. Jeg vil råde alle til å styre unna trådløst bredbånd. Teknologien er for dårlig og ustabil. Jeg er veldig skuffet over å nå måtte dra på jobb fysisk på dager jeg skulle hatt hjemmekontor.