Telia Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fungerer fantastisk. Sparer rundt 600 kr i måneden i tillegg til at internett fungerer bedre enn hos min tidligere fiberleverandør. TV pakken er også Norges beste med god margin!
Ble oppringt av en hyggelig selger for 5G Internett. Fikk tilbud om 3 måneders gratis 5G og OK pris på OK hastighet etter det. Der slutter det positive. Hastigheten jeg ble lovet var VELDIG varierende. Ukentlig på LANGT under det de lovte. Kundeservicen er horribel! Chatten funker IKKE verken med bot eller person. Anbefaler ikke Telia.
Man mister den datamengden man har igjen når man bytter abbonnement- Dette er svakt..!!
Nettet faller stadig ned, og det er blitt umulig å ha hjemmekontor. Dessverre sitter vi i saksa med 12 måneders bindingstid. Selger lovet at vi skulle få et produkt som var stabilt og bra, men det er det ikke. Kundeservice har utrolig lang responstid, og svaret deres er at det ikke er noen kjente feil i mitt område. Jeg tror det er altfor mange brukere på mobilmastene, rett og slett. Noen ganger fungerer f.eks. surfing helt fint, men i det øyeblikket man skal koble seg på Netflix eller ha hjemmekontor med Teams-møter, stopper det. Jeg vil råde alle til å styre unna trådløst bredbånd. Teknologien er for dårlig og ustabil. Jeg er veldig skuffet over å nå måtte dra på jobb fysisk på dager jeg skulle hatt hjemmekontor.
Mine erfaringer etter å hatt dette i snart 2 år er at dette fungerer svært dårlig, internettet er borte i flere dager eller er veldig tregt. Kundeservice er veldig hjelpsomme på telefon, men det skjer ikke noe utover det. Har ventet på at de skal ordne dette i 2 år men venter fortsatt.
Telia sitt trådløse bredbånd er raskt, men veldig ustabilt, derfor vil jeg ikke anbefale det hvis du har fiber kabel til huset ditt.
Helt grei leverandør, det meste har fungert frem til nå. Kundeservice er noe overbelastet, og ikke bare, bare å få i tale bestandig. Selve leveranse av utstyr tok noen måneder for lang tid.