Telia Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg var fornøyd kunde med Get under en lengre periode. Noen måneder etter at Telia tatt over kundeforholdet fra Get så endret de min avtale og pris uten å varsle. Ringte opp kundeservice som ikke kunne forklare hvorfor. Useriøst. Ellers fornøyd med tjenesten.
Dårlig service, ikke bra hastighet. Dårlig service, ikke bra hastighet.
Bredbåndet forsvinner alt for ofte. Dårlig kundeservice. Tar alt for lang tid for å komme i kontakt med kundeservice.
Fikk en dørselger på dør for 4 måneder siden. Var skeptisk til stabilitet. Men har blitt veldig positivt overrasket. Anbefales å prøve ut. Tv pakken er også utrolig fin da jeg kan ta med tv boksen på hytten uten ekstra abonoment der.
Siste gang brukte jeg 1 time og 40 min. i ventekø, for så å treffe fullstendig uduglig person. Dette er ikke noe nytt fenomen da jeg de 2-3 siste årene har hatt problemer, av forskjellig art, uten at dette er løst.
Vi hadde Get som vi ikke var fornøyd med og Telia har gitt oss dårligere nett, som er ubrukelig til tider. Servicen er på det nærmeste ikke tilstedeværende. Pass dere for å signere avtale med dem da de har avtaler som gjør at du blir automatisk knyttet til dem over lang tid, mens prisen stiger raskere enn andre selskaper. Pass dere for dette selskapet!
Latterlig dårlig kundeservice, helt komisk nå man ikke engang kan klage på en brukbar måte. Men dessverre betaler jeg enda selv om de ikke har levert hastigheten siden Get.no solgte til Telia. Så det er jeg som er idioten som ikke bare gir dem opp. Men nå er det nok.