Telia Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har opplevd endel rar «kundeservice», men tror Telia havner på bunn av listen. L a a a a n g ventetid og når noen svarer, er rådet å gjøre det som står på nettsiden deres. DET HAR JEG SELVSAGT PRØVD. La noen som kan ta avgjørelser ringe inn til eget selskap/Telia og test systemet. Hvis du orker……
Opplever så godt som aldri problem med ustabilt eller bortfall av nett. For lang ventetid på kundeservice. Lengre oppetid på kundeservice i helgen hadde vært bra.
Treig hastighet ! Umulig og kontakte med Kundeservic helt håpløs ! 3ganger jeg prøvd å kontakte dem var gang jeg ventet 45 minutter !
Jeg var fornøyd kunde med Get under en lengre periode. Noen måneder etter at Telia tatt over kundeforholdet fra Get så endret de min avtale og pris uten å varsle. Ringte opp kundeservice som ikke kunne forklare hvorfor. Useriøst. Ellers fornøyd med tjenesten.
Dårlig service, ikke bra hastighet. Dårlig service, ikke bra hastighet.
Bredbåndet forsvinner alt for ofte. Dårlig kundeservice. Tar alt for lang tid for å komme i kontakt med kundeservice.
Fikk en dørselger på dør for 4 måneder siden. Var skeptisk til stabilitet. Men har blitt veldig positivt overrasket. Anbefales å prøve ut. Tv pakken er også utrolig fin da jeg kan ta med tv boksen på hytten uten ekstra abonoment der.