Telia Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Det er veldig ofte nede, eller veldig fraværende i dagesvis (kommer og går), noe som gjør det veldig frustrerende å få gjort noenting på nettet. De har ikke verdens beste kundeservice heller, og jeg føler de ofte prøver å unngå å snakke med deg om de kan (med mindre de skal selge deg noe.) Om nettet ditt forsvinner helt, sender de gladelig en reparatør på DIN regning. Jeg hadde en opplevelse med at nettet var borte i nesten 2 uker, en reparatør ble sendt til gaten min, og jeg fikk en telefon fra reparatøren dagen før han skulle være der om at feilen var fikset. 2 uker etterpå så får jeg en regning på nesten 2000 kroner. Det var vanskelig å overbevise dem at jeg hadde fått nettet fikset UTEN besøk av reparatør, og måtte fremlegge bevis på at reparatøren hadde ringt meg dagen før for å fortelle meg at alt skulle være i orden. Ikke en eneste gang ble det nevnt at dette var på min regning heller, så det kom jo som ett sjokk at de opererer slikt når deres nett svikter. Jeg fikk Telia som leverandør da dem kjøpte opp Get, så jeg har slitt med dem i ganske lang tid nå. Styr unna om du kan!
terrible service, ridiculously expensive, dreadful customer service. the only reason we have it is because we don't have a choice
Kanskje de burde sette flere folk på kundeservice. Selge skal de. Makan til mas på tlf og hundre forskjellige tlf de ringer fra. Men å svare på kundeservice klarer de ikke. Så der tapte de meg og ser det er en gjenganger, så de har noe å jobbe med
Dårlig kundestøtte, elendig dekning i bolig med levert utstyr, blir presset til å gå for TV pakke i tillegg med dertil elendig utstyr for TV titting. Velg annen leverandør helt enkelt. Hvis man ikke har tilgang på fiber opplever jeg som kunde at man ikke har noe valg og får et overpriset produkt, konkurransen er borte og leverandøren kan gjøre som den vil.
I wanted to leave a review because before I moved to Telia I read the reviews here and was very afraid. The low rating is not justified. I get exactly what I pay for. 50/50 speed with the antena inside the house near a wall. I only have 4G here so higher speeds are not available. Instalation was very easy, activation was done via customer support. Antena has green light and it didn't drop speed one time. Very consistent speed. I am using my own wifi router since I had one lying around so I cannot comment on the Telia wifi router but it seemed OK during the few hours I did a test. Price is OK if you can get an offer. Anyway, for anyone reading, don't get turned off by the negative reviews. I live on Bømlo by the way, so not a big city, more like a hytte area. I guess with 5G signal it would be better but I come from Altibox fiber 150/150 and honestly I don't feel any difference and I download A LOT. Also customer support was very efficient and waiting time for me was less than an hour after 16.00 when I guess it is the most crowded.
Etter mange år som kunde hos Get/Telia, har jeg nå byttet leverandør. Det har aldri vært så lavt nivå på kunde-service i det selskapet i de årene jeg har vært kunde. Det tar uendelig tid for å få respons, enten det er chat eller telefon. På e-post får jeg ikke respons i det hele tatt. Venter fortsatt på bekreftelse på oppsigelsen som ble sendt inn for over en måned siden. Trist at det skal være slik!
No har vi internett/fra Tafjord connect som igjen er tilknyttet Telia. Og vi er kjempefornøyd med dette ,Tafjord vil jeg påstå har Norges beste kundetjeneste med høyt kvalifiserte medarbeidere,har vi problemer med en komponet i systemet vårt hjemme,så er det bare å ringe Tafjord og svartjenesten er utrolig svartid på Legger vi frem problestillingen vi måtte ha,så får vi beskjed om å komme til Tafjord å hente de komponentene som vi har problemer med. Så jeg må rangere Tafjord/Telia med et fremdragende samarbeid de har med kundene sine