Telia Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Get selger solgte inn på falske premisser. Garanterte at andre leverandører ville at tilgang på kabler get installerte, nå nekter get andre tilgang. Get microbox virker ikke, byttet 4 ganger, fortsatt gjentagende feil Get fikk lov å legge kabel til nabotomt over min, men under forutsetning at de gravde den ned. Fortsatt etter over ett år og utallige purringer ligger kabelen opp i dagen. Get gjør det umulig å komme i kontakt med overordnet, ansvar pulveriseres og man blir kastet fra den ene avdelingen til den andre.
Nettopp montert fiber fra Get klaget feil på ruter, skiftet ruter like ustabilt. Hadde Telenor via Telf var like godt til en lavere pris.
Veldig dårlig kundeservice. Opleve at min problem med internet hastigheten etc ikke bli tatt alvorlig. Føles som om GET kunde behandlere ikke har tid til å høre etter. Ingen tar ansvar. Jeg bli bare sendt fra en avdeling til en annen. Veldig uforskammet oppførsel når jeg etter flere uke miste tålmodigheten og bli sint...
Helt elendig. Faller ut alt for ofte og dårlig hastighet. Anbefales ikke.
Ustabilt nett. Nettet ramler helt ut innimellom. Hastigheten går opp og ned hver dag. Har målt hastigheten over et par dager i slutten av juli. Varierer da fra 2 mbps til 115. Kun 1 av 10 ganger får jeg en hastighet som jeg betaler for.
Opplevde meget raskt og stabilt fibernett, som hovedsaklig var det jeg var ute etter. Det som trekker ned er at utstyret de sendte leverte dårlig trådløst nett som ikke egner seg for gode tilkoblinger gjennom vegger og lignende. Kundeservice var heller ikke veldig behjelpelige når det gjaldt å koble på eget utstyr for å forbedre saken da jeg prøvde dette, så jeg gav opp. Dette er flere år siden, så det er mulig det har forbedret seg. Med kabeloppkobling så fungerte det derimot supert. De glemte også å oppgi noe informasjon i forbindelse med flytting og abonnementsslutt, men dette ble raskt avklart da jeg fant det på nettsiden og ringte dem opp. Kort oppsummert: Bra hovedprodukt, men krever litt innsats og oppmerksomhet fra deg selv.
Jeg har hatt en stabil levering av Bredbånd fra Get,selv om de ikke klarer levere den hastigheten som jeg betaler for. I sommermånedene har de kampanje,-tre mnd med høyere fart til samme pris, og da leverer de endelig den tjenesten jeg har betalt for det foregående år. Så sa kundeservice jeg trengte nytt trådløst modem. Jeg spurte hva dette kostet ,og svaret var krystallklart,-GRATIS. To mnd. seinere kommer det forhøyet faktura fra Get. Dette viser seg å skyldes ETABLERINGSAVGIFT på det nye modemet, til den nette sum av kr. 699. Jeg har jo ikke greie på det, men lurer på hva de strever sånn med å etablere, at det koster 699 kroner. Modemet koblet seg opp av seg selv, på 10 minutt. Dette minner mest om en skjult kostnad for nytt modem, kamuflert som etableringsavgift.