Telia Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg bor i Grünerløkka og har modem fra Get + egen-innkjøpt Router (VDSL). Aldri hatt noen problemer med ustabil linje i det hele tatt. En fellesnevner med alle leverandører er at multimodemene de leverer er søppel, så det styrer jeg alltid unna. Fikk god hjelp da jeg signerte avtalen, og alt ellers har jeg ordnet selv på Min Get. De oppgraderte nylig hastigheten min til 120 Mbit/s, så jeg har ikke fått testet om det er den reelle hastigheten jeg får.
GET er så ustabilt at uansett hvor billig det hadde vært kan jeg ikke anbefale det. GET har blitt en "snakkis". "Du har GET ja... skjønner!" og det er ikke positivt....
Ingen vits å ringe kundeservice. Der sitter det noen stakkars videregående elever å lager saker etterhvert som vi ringer inn, men det skjer ingenting etterpå. Problemet er at der GET har linjer kommer det ikke noen andre konkurrenter og det vet de godt. De trenger ikke gjøre noe der de har egne kabler.
Nettet er for dårlig, nedlasting som egentlig skal ta 5 min tar meg 1 time. Jeg har hatt Get en lang stund nå, jeg vil gjerne bytte men pga uenigheter i familien så har ikke dette skjedd. Farten er ikke til å tro, den er tregere enn en snegle.
Faller ut og inn av nettet med ujevne mellomrom. I perioder skjer dette svært ofte.
Dårlig service, og hastighet. De er for dyr i forhold til hva de leverer.
Har opplevd så utallige mange ganger at jeg ringer og må vente opptil 1 time på kundeservice, kan ikke legge igjen nummeret. De sender ut tekniker og tar seg betalt av meg som kunde for feil GET burde dekket. Utleverer info om mitt abonnement til mine leietakere.