Telia Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har opplevd så utallige mange ganger at jeg ringer og må vente opptil 1 time på kundeservice, kan ikke legge igjen nummeret. De sender ut tekniker og tar seg betalt av meg som kunde for feil GET burde dekket. Utleverer info om mitt abonnement til mine leietakere.
Kort oppsummert: Kundeservice er lite imøtekommende og er kjappe til å peke på "felles feil" i området som årsak til alle dine problemer. Selv om du har hatt en pågående sak i 7 måneder... Til sammen har jeg hatt pågående saker i 11 måneder fordelt på to ulike lokasjoner. Ingen ønsker å hjelpe deg med å løse problemet, men de kaster gladlig gratis måneder etter deg for at du ikke skal snakke stygt om de. Værste dritten jeg har hatt noe sinne.
Har dessverre slitt med svært ustabilt nett hos GET, ulikt noen andre. Har ikke mulighet til å bytte før jeg eventuelt flytter pga GET har tvunget kundeforhold i en god del boretslag inkludert mitt eget. Skulle man ikke behøve TV-pakke, må man betale åkkesom. Syntes abonnementene generelt er i øverste prisklasse, noe som ikke står i stil til Nettet som har en altfor høy nedetid. Hører til unntaket å nå den hastigheten som de hevder jeg skal ha.
Kan ikke spille noe ps4 uten at det lagger eller at jeg blir kastet ut. Kjøpte meg ny playstation etter at jeg hadde internett problemer med den forrige. Nå har jeg ps4 pro, men den er fortsatt ræva grunnet nettet. Har en wifi ting under bordet som liksom skal forsterke signalet, men den fungerer ikke. Har sendt mail flere ganger uten svar. IKKE KJØP BREDBÅND FRA GET!!!!!
Både nettet og kanalene detter ut hele tiden. Samme problemet flere ganger i måneden. Aldri noen som svarer på tlf med en gang pg når du først får hjelp tar det lang tid, og ender opp med at de må ringe opp igjen. Hadde byttet om ikke boretslaget har en avtale.
Har p.t. vært uten internett og TV i 29 dager. Vi har ringt Get opptil flere ganger daglig, blitt lovet det ene etter det andre, men ingenting skjer. Har måtte ta fri fra jobben tre dager for at tekniker fra Get skulle komme hjem til oss, men problemet blir ikke løst. Installatøren skylder på feilinformasjon fra Get, mens Get skylder på kompetansen til installatøren. De samkjører overhode ikke med sine egne folk. De lover å hjelpe oss ringe tilbake men det har aldri skjedd- ikke en eneste gang har de tatt kontakt ! Vi har måtte presse Get til hjelpe oss da de ikke tar kundene sine på alvor- det er som å prate med en vegg. Skal heldigvis flytte snart så slipper å ha noe som helst å gjøre med Get igjen. Vi har derimot en mobilregning på flere tusen som vi krever at de skal dekke, men de svarer selvfølgelig ikke på mail heller. Jeg kommer til å anbefale mine venner og kjente på det sterkeste å aldri benytte seg av Get sine tjenester. Det er det dårligste jeg har opplevd innenfor kundeservice. Problemet er enda ikke løst !
Skjer alt for ofte at nettet streiker i flere timer. Her Get. Nettet streiker flere ganger i måneden i flere timer av gangen. Ikke greit.