Telia Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Altfor dyrt bredband for en husholdning med to personer. Betaler 779 kr/mnd. Trenger en like god, men rimeligere leverandør.
Idioter!!! Idioter!!! Jeg har blitt liksom registrert som kunde TO GANGER, men IDIOTENE klarte ikke å levere tjenesten. Eter 2 måneders venting ga jeg opp.
Selger lover ut 10 dager uforplktende prøvetid, men når jeg vil ut av avtalen må jeg allikvel betale 990 kr fordi det har gått mer enn 14 dager etter oppsigelse. Styr unna
Fornøyd med selve fiberen. Hastighet som lovet. Svært misfornøyd med "sentralisert ruteradministrasjon": Ingen mulighet for gjestenettverk. Ingen DNS-innstillinger. Kan ikke skru av LED-lampene på ruteren. Ingen oversikt over nettforbruk. Ingenting kan feilsøkes på egenhånd når internett er nede. Vage driftsmeldinger gjør dette verre. Merkelig høylytt "hjemmesentral" med høyfrekvente lyder.
De overtok vårt privateide og ferdig utbygde antennelag i vårt nabolag. Skulle levere tjenester til rabatterte priser, og ser i ettertid at vi har betalt en langt høyere pris enn ved å bestille fra en hvilken som helst annen leverandør. Er du ikke opptatt av ting koster, er sikkert Telia tilfredsstillende
Mista nettet. Tok kontakt med kundeservice. Gjennomsnittslig ventetid på 20 min. Får beskjed om at problemet mitt omfatter 5 andre og at det derfor ikke vil bli prioritert. Over 2 uker ringer jeg etter informasjon, men ingen er oppdaterte på situasjonen. Får kun beskjed om at saken er sendt videre. De lover å ringe tilbake 3 ganger, men gjør det aldri. Når man ringer tilbake er det ingen som kjenner til saken igjen. Hater å måtte være kunde hos dem!
Ingen oppfølgingsinformasjon på 16 timer. Umulig å få relevant informasjon på hjemmeside. I dagens samfunn må det følges opp når ting ikke fungerer. Vi er tvunget til å bruke nett for alt fra banktjenester til offentlig info. Da er det ikke akseptabelt at det ikke gis hyppige og korrekte tilbakemeldinger til brukerne. En får høre at sikkerhet er et stort ansvar for brukerne, men det er de som har konstruert systemene som bør gjøre de riktige grep. Det er de som selger oss produktene som må ha hovedansvar for sikkerhet og ikke noe kundene må betale ekstra for . Bondefangeri faller en i hug .