Telia Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Nettet faller stadig ned, og det er blitt umulig å ha hjemmekontor. Dessverre sitter vi i saksa med 12 måneders bindingstid. Selger lovet at vi skulle få et produkt som var stabilt og bra, men det er det ikke. Kundeservice har utrolig lang responstid, og svaret deres er at det ikke er noen kjente feil i mitt område. Jeg tror det er altfor mange brukere på mobilmastene, rett og slett. Noen ganger fungerer f.eks. surfing helt fint, men i det øyeblikket man skal koble seg på Netflix eller ha hjemmekontor med Teams-møter, stopper det. Jeg vil råde alle til å styre unna trådløst bredbånd. Teknologien er for dårlig og ustabil. Jeg er veldig skuffet over å nå måtte dra på jobb fysisk på dager jeg skulle hatt hjemmekontor.
Mine erfaringer etter å hatt dette i snart 2 år er at dette fungerer svært dårlig, internettet er borte i flere dager eller er veldig tregt. Kundeservice er veldig hjelpsomme på telefon, men det skjer ikke noe utover det. Har ventet på at de skal ordne dette i 2 år men venter fortsatt.
Telia sitt trådløse bredbånd er raskt, men veldig ustabilt, derfor vil jeg ikke anbefale det hvis du har fiber kabel til huset ditt.
Helt grei leverandør, det meste har fungert frem til nå. Kundeservice er noe overbelastet, og ikke bare, bare å få i tale bestandig. Selve leveranse av utstyr tok noen måneder for lang tid.
VIi fikk brudd på nett og TV. telia vil ikke rette opp feilen. De bare krever betaling. Telia har gamle kabel som er dårlig instalert for mange år siden. Hvis det er bare du som bruker Telia i området du vil ikke få hjelp fra de eller må du betale for det. Ikke bestilt Telia Aldri
Svært lite tilgjengelig kundesenter, dårlig kompetanse på kunderådgivere og ustabilt nett
Ingen hjelp fra kundeservice, og ingen kompensasjon på elendig variabel dekning. Sjekket før bestilling at jeg var i grønn sone, men fikk beskjed om at jeg lå i utkanten, og at jeg derfor måtte påregne dårlig kvalitet