Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
HomeNet
1.6
986 verifiserte omtaler
Homenet er nå GlobalConnect
For mer informasjon om GlobalConnect kan du gå til GlobalConnect sin profil på Bytt.no.

HomeNet omtaler og erfaringer

Ingen trend

HomeNet har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

1.6
Dårlig
986 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
-
IKKE NOK OMTALER
HomeNet trenger minimum 10 omtaler.
35%
Dårlig
35% anbefaler HomeNet
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 986 omtaler om HomeNet

FILTRER OMTALER
238
84
41
72
551
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE

God ISP, mye for pengene

Omtale av  Kim-Andre H. H

Har vært kunde hos HomeNet i noen år nå, helhetlig oppsummert er jeg veldig fornøyd. Noen av kundebehandlerne mangler noe kompetanse, og tar ikke høyde for at kunde kanskje har kompetanse/utdannelse innen faget. Savner litt samarbeidsvillighet. Utover det, er de gode på kundeservice, og er rask å svare på chat og telefon. Billig er de også. Anbefales.

Nyttig (1)

Dårlig service

Omtale av  Vegard

Vanskelig å få gode svar på kundeservice. Vi hadde helt ubrukelig hastighet, så nettet såvidt kunne brukes til noe annet enn å sjekke mail. Opplastning av filer var det bare å glemme. Vi fikk beskjed av kundeservice om å laste opp mindre....

Nyttig (3)

Topp nettleverandør!

Omtale av  Jarle J

Grei nettleverandør som passer utmerket til mitt bruk. Veldig grei og hyggelig kundeservice! Fornøyd.com!

Nyttig (1)

God kundeservice

Omtale av  Lene

Internettet var ikke helt på plass den dagen det ble satt opp. Jeg ringte kundeservice og fikk raskt svar. Etter et par små minutter var problemet løst. Veldig hyggelig kundeservice, og enkle systemer som alle forstår!

Nyttig (1)

Billig Internett

Omtale av  Abdulqadir

Billig Internett, gode hastighet og bra kundebehandling.

Nyttig (0)
Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Bra kundeservice (i det siste), stabil drift

Omtale av  Helge S

Mangler IPv6. Det kan føre til at vi snart må bytte leverandør - uansett hvor bra dere er på IPv4.

Nyttig (0)

Bra kundeservice, kjapp prosess med fiberutbygging

Omtale av  Erik A. K

Veldig smidig og rask prosess fra selger til fastsatt oppstart.

Nyttig (0)

Serviceinstilt

Omtale av  Bodil T

God hjelp ved hver henvendelse. Aldri noe problem med å få hjelp.

Nyttig (0)

Hjelpsom

Omtale av  Mahnaz S

Det som er bra du får rask hjelp og de prøver best å hjelpe deg, veldig høflig. Dårlig med det, det tar tid og komme i gang med Internet.

Nyttig (1)

Bra, mer hastighet

Omtale av  Sabah S. K

Jeg synes alt er bra, men litt mer hastighet ba får betaling. Flyktninger.

Nyttig (0)
Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Stabilt på alle områder

Omtale av  Andr

Utrolig stabil linje i alle år. Den ene gangen jeg hadde problemer så ble det fikset i løpet kort tid. Hyggelig kundesupport som har kort ventetid.

Nyttig (1)

Svake signaler selvom jeg har montert wifi ruter

Omtale av  Amrana M

De svare på spørsmål med engang som er bra, men veldig dårlig dekning.

Nyttig (0)

Bra sjapp billig god servise

Omtale av  Camilla M. S

Jeg er fornøyd. Kan bruke hvor mye gb jeg vil. Billig og er sjapp. Verve og få fri bruk i 1 måned. 15 kr reward Norwegian konto.

Nyttig (1)

Hurtig leveringen

Omtale av  Idar

Går greit å få tak i på telefon. Litt lang tid å få utrettet feilene.

Nyttig (0)

Tommelopp

Omtale av  Jet

Anbefales. God service. Stabilt nett. Løp og kjøp. 👍

Nyttig (0)
Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Svindel og ræva kundeservice

Omtale av  Kamilla A

Jeg flytta for litt over to mnd siden. Og rett før jeg skulle flytte fikk jeg en SMS "er du på flyttefot? Nå har vi tilbud på gratis flytting og montering av bredbåndet i mai/juni/juli. Bare send kodeordet "FLYTTING" til (også nr)... Yppelig tenkte jeg og sendte sms med kodeord "FLYTTING" i retur med en gang. Fikk aldri noe svar og ingen tok kontakt med meg. Og jeg betalte da faktisk regningene på den linja i den gamle leiligheten fordi jeg ikke gadd å si opp abonomanget siden jeg skulle flytte. Til slutt fikk jeg susa meg til å ringe når jeg hadde kommet litt i orden og fikk tid til å ringe. Da hadde jeg også betalt for den andre mnd for en linje som ikke var i bruk. Jeg sa klart og tydelig ifra til han jeg snakket med at ikke det er uttak til modem i veggen nede hos meg og at jeg ikke vet om det var lagt opp ledning til to linjer her. Da sa han at det ikke skulle være noe stress for det var inkludert i tilbudet hvis linje og uttak til modem måtte oppkobles. Jeg syntes det virket litt merkelig fordi det er jo en del jobb men jeg tenkte at det er jo supert for min del og da er det jo bare å benytte seg. Så kom montøren og det var ikke så enkelt alikevel. Han hadde ikke fått noe som helst beskjed om at ikke jeg hadde egen linje og uttak til modemet her. Og han visste ikke hvem som skulle betale det hvis han måtte komme tilbake å gjøre den jobben. Derfor valgte jeg å anullere det. Da fikk jeg ett anulleringsgebyr på 2500 kr pluss ett gebyr for å ha sagt opp en bindingstid på 12 mnd på 1740,75. Saken er at jeg aldri hadde sagt opp linja på den gamle leiligheten og forstod det som at jeg flyttet over det samme abonomanget som jeg allerede hadde. Men homenet har tydeligvis satt meg opp som kunde på nytt med ny bindingstid på 12 mnd. Det stod ingen ting om at man ble bundet på nytt i den smsn om flytting. Da trodde jeg at det var ment som at man skulle flytte den linja eller det abonomanget jeg allerede hadde fra før. Hadde jeg visst det hadde jeg jo sagt opp og ikke giddi å betalt to mnd til på den gamle linja. Nå har jeg satt forbrukerrådet på saken og hvis ikke det hjelper må jeg gå hardere til verks. For dette synes jeg er helt uhørt. Hilsen svært missfornøyd.

Nyttig (9)
Har ikke tilegnet profilen
HomeNet deltar ikke på Bytt.no

HomeNet har ikke tilegnet sin profil på Bytt.no for å besvare spørsmål, løse problemer eller vise takknemlighet til nye og eksisterende kunder.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no og dermed vise nye og eksisterende kunder at de bryr seg om tilbakemeldinger. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer ikke omtaler
HomeNet besvarer ikke omtaler

HomeNet har de siste 12 månedene ikke ønsket å kommunisere med sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter ikke verifiserbare omtaler
HomeNet henter ikke inn tilbakemeldinger

HomeNet benytter ikke Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis få tilgang til verifiserte invitasjonsmetoder på Bytt.no. Det sikrer i større grad at omtalene bedriften innhenter er ekte og styrker troverdigheten. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR