HomeNet har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har vært kunde hos HomeNet i noen år nå, helhetlig oppsummert er jeg veldig fornøyd. Noen av kundebehandlerne mangler noe kompetanse, og tar ikke høyde for at kunde kanskje har kompetanse/utdannelse innen faget. Savner litt samarbeidsvillighet. Utover det, er de gode på kundeservice, og er rask å svare på chat og telefon. Billig er de også. Anbefales.
Vanskelig å få gode svar på kundeservice. Vi hadde helt ubrukelig hastighet, så nettet såvidt kunne brukes til noe annet enn å sjekke mail. Opplastning av filer var det bare å glemme. Vi fikk beskjed av kundeservice om å laste opp mindre....
Grei nettleverandør som passer utmerket til mitt bruk. Veldig grei og hyggelig kundeservice! Fornøyd.com!
Internettet var ikke helt på plass den dagen det ble satt opp. Jeg ringte kundeservice og fikk raskt svar. Etter et par små minutter var problemet løst. Veldig hyggelig kundeservice, og enkle systemer som alle forstår!
Mangler IPv6. Det kan føre til at vi snart må bytte leverandør - uansett hvor bra dere er på IPv4.
Veldig smidig og rask prosess fra selger til fastsatt oppstart.
Det som er bra du får rask hjelp og de prøver best å hjelpe deg, veldig høflig. Dårlig med det, det tar tid og komme i gang med Internet.
Jeg synes alt er bra, men litt mer hastighet ba får betaling. Flyktninger.
Utrolig stabil linje i alle år. Den ene gangen jeg hadde problemer så ble det fikset i løpet kort tid. Hyggelig kundesupport som har kort ventetid.
De svare på spørsmål med engang som er bra, men veldig dårlig dekning.
Jeg er fornøyd. Kan bruke hvor mye gb jeg vil. Billig og er sjapp. Verve og få fri bruk i 1 måned. 15 kr reward Norwegian konto.
Går greit å få tak i på telefon. Litt lang tid å få utrettet feilene.
Jeg flytta for litt over to mnd siden. Og rett før jeg skulle flytte fikk jeg en SMS "er du på flyttefot? Nå har vi tilbud på gratis flytting og montering av bredbåndet i mai/juni/juli. Bare send kodeordet "FLYTTING" til (også nr)... Yppelig tenkte jeg og sendte sms med kodeord "FLYTTING" i retur med en gang. Fikk aldri noe svar og ingen tok kontakt med meg. Og jeg betalte da faktisk regningene på den linja i den gamle leiligheten fordi jeg ikke gadd å si opp abonomanget siden jeg skulle flytte. Til slutt fikk jeg susa meg til å ringe når jeg hadde kommet litt i orden og fikk tid til å ringe. Da hadde jeg også betalt for den andre mnd for en linje som ikke var i bruk. Jeg sa klart og tydelig ifra til han jeg snakket med at ikke det er uttak til modem i veggen nede hos meg og at jeg ikke vet om det var lagt opp ledning til to linjer her. Da sa han at det ikke skulle være noe stress for det var inkludert i tilbudet hvis linje og uttak til modem måtte oppkobles. Jeg syntes det virket litt merkelig fordi det er jo en del jobb men jeg tenkte at det er jo supert for min del og da er det jo bare å benytte seg. Så kom montøren og det var ikke så enkelt alikevel. Han hadde ikke fått noe som helst beskjed om at ikke jeg hadde egen linje og uttak til modemet her. Og han visste ikke hvem som skulle betale det hvis han måtte komme tilbake å gjøre den jobben. Derfor valgte jeg å anullere det. Da fikk jeg ett anulleringsgebyr på 2500 kr pluss ett gebyr for å ha sagt opp en bindingstid på 12 mnd på 1740,75. Saken er at jeg aldri hadde sagt opp linja på den gamle leiligheten og forstod det som at jeg flyttet over det samme abonomanget som jeg allerede hadde. Men homenet har tydeligvis satt meg opp som kunde på nytt med ny bindingstid på 12 mnd. Det stod ingen ting om at man ble bundet på nytt i den smsn om flytting. Da trodde jeg at det var ment som at man skulle flytte den linja eller det abonomanget jeg allerede hadde fra før. Hadde jeg visst det hadde jeg jo sagt opp og ikke giddi å betalt to mnd til på den gamle linja. Nå har jeg satt forbrukerrådet på saken og hvis ikke det hjelper må jeg gå hardere til verks. For dette synes jeg er helt uhørt. Hilsen svært missfornøyd.