HomeNet har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Desverre bor jeg på en adresse hvor de ikke leverer fiber, selv om de 400 meter lenger opp i byen har full fibertilgang. Hadde bredbånd fra Telenor og var forsåvidt fornøyd med det, men så fant dem ut at de skulle skru opp prisen med 40,- pr mnd og alle vet jo at Telenor er forholdsvis dyre allerede. Så da gikk turen hit for å legge inn at jeg ønsket vurdering på nytt bredbånd. HomeNet ringte først og var en trivelig selger som lovet gull og grønne skoger. Nå sliter jeg med en linje som leverer på det beste 12, 36 mbps ned og 0,74 mbps opp... HURRAMEGRUNDT!!! ER det mulig? I 2017? I Norge? Det er bedre linje på det mobile bredbåndet mitt. Kjenner jeg blir flau på vegne av norske bredbåndsleverandører, og irritert på disse fiberfolka som har dratt til seg statlige konsesjonspenger i milliardklassen for å bygge ut fibernettet men f£%n ikke klarer å dekke sentrumsnære boliger i en by med 23000 innbyggere engang...
Dere har gode folk på kundesørvice, som gir god sørvis. Derfor kan jeg anbefale dere til mine venner og bekjente.
På noen steder hjemme hos med er Internett veldig lav eller miste dekning/signal helt.
Veldig lite informasjon rundt utbygging. Og tullete entreprenører, men det kan ikke homenet klandres for.
Veldig ryddige å ha med å gjøre. Prisen er litt i øvre sjikt. Trofast leverandør. Aldri vært uten nett.
Raskt og utmerket bredbånd, aldri problem. Kan bare ikke bli bedre enn det. Bra service og og rask svar med hyggelig telefon betjening. Takk HomeNet.
Er fornøyd med nett å veldig bra kundeservice.. Når hatt problemer så er de veldig behjelpelig på kundeservice.
Syns dem er hyggelige og lett å snakke med. Internett er helt ok ikke noe store problemer. Er et flott selskap med god hjelp.
Ingenting her å se annet enn an du må styre deg langt unna HomeNet. Hvis du har en DSL linje og tror at det blir bedre med fiber fra HomeNet så tar du rett og slett helt feil. Ustabilitet på høyt nivå, jeg drifter en server hjemme og veit akkurat når driften er nede og jeg ikke har nett, dette sjer opptil 2 ganger døgnet med 10 minutter nedetid. Noen ganger så mister vi signalet 3-4 timer. Treig og ustabilt nett lover ikke hva de sier. STYR UNNAAA!!!!
Alt er bra. Hastighet og stabilitet. De få gangene linjen har vært nede. Har det gjerne vært ekstraordinært. Som lyn nedslag i lokal sentral ol. Support hvis linje er nede bør bli bedre. Og ikke gi teknisk veiledning på noe de selv ikke har kunnskap om.
God og rask service ved behov. Hyggelige medarbeidere som ordner opp. 😀
Veldig behjelpelig, hyggelige og snille.. MANGE har mye å lære av kundeservicen til homenet! ✨Takk!
Bra at man ikke må sitte flere minutter i telefon når man vil ha tak i kundeservice. Kvaliteten på nett er ikke like bra. Har veldig god erfaring med homenet.
Fikk nytt modem kun 20t etter at jeg ringte support når lynet hadde svidd modemet. Imponerende raskt. Og når Internett forsvant igjen en uke etterpå, og modemet ikke var problemet, var problemet løst fra Homenet sin side innen 2 min etter at samtalen var over. Og, ikke minst, de trodde på meg når jeg sa at jeg hadde prøvd omstart og reset 👍🏻 Jeg er strålende fornøyd med kundebehandlingen og effektiviteten.
Fantastisk kundeservice som tar godt vare på kundene sine, noe det er stor mangel på i mange kyniske bedrifter. Keep up the good work! Toppkarakter!