HomeNet har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Hyggelige kontaktpersoner. De er veldig lette å snakke med. Veldig tålmodige!
HomeNet er noe av det værste jeg har vært borti.. Jeg har snakket med dem 4 ganger i løpet av de første 28 dager.. Anbefaler på det STERKESTE å legge på så fort en selger fra HomeNet ringer.. De lover mye flott, men de leverer faktisk IKKE wifi.. Hvem f%#n vil ha internett UTEN wifi?? Jeg prøver nå å forlate HomeNet, men føler de har gullmedalje i å nekte.. Forbanna møkk som burde saksøkes..
Har hatt et par tilfeller hvor hastigheten har vært svært lav på et 20/1-abonnement. Rask oppfølging. Etter siste justering har jeg stabilt 15-16.
Vi ble lovet minst like bra nett med HomeNet som vår gamle leverandør, men til en mye hyggeligere sum. Har aldri angret så mye i mitt liv for å ha takket ja til noe for etter x antall telefonsamtaler har vi aldri hatt så dårlig nett og så lenge det fungerer å bruke kabel til PCen så fraskriver HomeNet seg alt ansvar for at vi omtrent ikke har wifi lenger. Dette går visstnok ikke under deres garanti, og vi har ikke x antall tusen for å kjøpe oss fri fra dette heller, så et år frem i tid så kommer jeg sikkert til å bli så glad at jeg begynner å gråte for da er vi endelig ferdig med det mest useriøse selskapet jeg har vært borti.
Har alltid møtt på hyggelige folk når jeg ringer. Har et forslag til dere: Når det er fellesfeil bør dere sende info om dette på SMS til oss berørte. Det hadde ført til mindre frustrasjon.
Utrolig dårlig!!! Først 3 dager og så 7 dager uten internett er ikke OK. Dette gjelder ikke bare meg, men hele borettslaget (eller kanskje hele Nabolaget? Who knows!)
Rask service. Ønsker rasker bredbånd enn det vi har nå.
Jeg fikk faktura krav og oppsigelselsgebyr på 500 kr to måneder etter at abonnementet skriftlig og muntlig var sagt opp. Jeg råder folk til å holde seg unna dette useriøse selskapet samt deres innkrevingpartner ARVATO Finance AS.
De få gangene jeg har trengt hjelp med noe får jeg raskt hjelp fra hyggelige kundebehandlere. Problem løses på sekunder. Konkurransedyktige priser. Anbefales.
Som regel har det gått bra. Feil har blitt rettet opp forholdsvis snart. Hyggelige kunde hjelpere, denne gangen gikk ikke så bra. Feilmeldingen ble ikke registrert i HomeNet. Lang ventetid, der bør dere bruke tilbakering slik som kundeservice i Homebase.
God hjelp på en hyggelig måte fra den jeg har vært i kontakt med.
Ingenting er bra. Tidenes dårligste kundeservice, selger produkter de ikke kan levere.
No er vi fri for både nett og tv for andre gang på kort tid å det skjer på bestandig på fredag. Sist var vi fri minst 4 dager å vi kontakta dem gang etter gang å vi fikk bare at dem e på saken å ikke noe mere informasjon. Å det var helg å dem sa det samme i helga vi shatta me dem, men sannheta var at dem tok helg å begynte å jobbe mandag igjen og da fikk dem årdna det. Dårlig at dem ikke tenker på oss mere. Dem vet at vi har ikke noe annet leverandør å velge mellom. Har vi det, så har vi bytta me en gang. ☹ No har vi vært ei heil helg uten nett igjen. Så snart det blir helg så driter dem i oss kundan å tar helg før dem fikser problemet. Det må da gå an å ha helge vakter som kan fikse problemer i helger også, sånn som dem som leverer strøm jobber på spreng for å fikse. Det er endel som er avhengig av nett på kontorarbeid på jobben.
Fikk etter alle år (ca. 10) plutselig feil på breibåndslinjen min. Fant 5-sifret nr. til Homenet via mobilen og ringte kundeservice. Fikk straks svar, og ble overrasket da de viste hvem som ringte, og i tillegg kunne gi svar på hva som var feil. (feil i sentralen jeg er tilknyttet). Estimert rettetid fikk jeg også oppgitt. Overraskende bra kundeservice!
Tidligere kunne jeg se på hva som helst i husets andre etasje, mot nå hvor jeg heller må holde meg i første etasje skal jeg gjøre noe som helst som innebærer nett. Alt er ikke bra i første etasje heller kan man si for å sitte på Facebook på telefonen og se på Netflix samtidig fungerer ikke. Dessverre har vi et års bindingstid. 🙄
Personalet svarer rimelig raskt på telefon og er veldig hjelpsomme. I startfasen var det litt tull med installering av utstyret, det tok lang tid før det kom på plass. Etter det har alle henvendelser blitt behandlet profesjonelt og med fokus på kunden, kjempefornøyd.