HomeNet har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
De var veldig hyggelig når jeg først ringte og forhørte meg og bestilte bredbånd. Så måtte jeg be om å utsette dato for installasjon med 6 måneder pga sykdom. Da forandret tonen seg drastisk. Kundebehandler ville ikke si hele navnet sitt, ikke sette meg over til eller oppgi navnet til overordnede men ba meg finne navnet selv. Kundebehandleren sa at de ville sende meg et ekstra gebyr på kr 2.500,- for å utsette installasjon i 6 måneder pga sykdom!
Er ganske fornøyd med heile pakken, både som leverandør og på kundeservice. 👍
Hei, Vi takker for din positive omtale her på bytt.no Kenneth, vi ønsker å levere deg og andre kunder best mulig kundeservice og hastighet. Derfor ber vi deg ta kontakt med oss på telefon for et videre feilsøk, slik at vi kanskje kan forbedre din hastighet. Med vennlig hilsen Mads HomeNet | Teknisk Support
Blir loset gjennom mine problemer uten stress å får alltid den hjelpen jeg trenger. Har ikke noe negativt å si om dere.
Hei, Turid godt å høre du er fornøyd og du har fått den hjelpen du trenger! Vi takker for din omtale her på bytt.no Med vennlig hilsen Mads HomeNet | Teknisk Support
Modem har ofte problemer. Idag ventet jeg veldig lenge på tlf for å få hjelp. Men andre ganger går det veldig raskt.
Jeg er utrolig fornøyd med hastigheten på HomeNet. Jeg er kjempe fornøyd. Veldig bra kundeservice å. :)
Hei, Vi takker for din omtale her på bytt.no! Godt å høre du er fornøyd, skulle det være noe er det bare å ta kontakt for en hyggelig samtale. Med vennlig hilsen Mads HomeNet | Teknisk Support
Forferdelig dårlig dekning. Vi kan ikke lese en alminnelig nettavis før nettet detter ut. Har kontaktet kundeservice flere ganger hvor de sier problemet er linjen og at de skal rense den, men ingen bedring skjer.
Hei, Maria slik skal det selvsagt ikke være, har vi ikke greid å løse dette problemet må vi kanskje sende ut en montør for å fikse dette. Derfor ønsker jeg at du kontakter oss for et videre feilsøk, gjerne referer til at kundebehandler at du har hvert i kontakt med oss her på bytt.no Med vennlig hilsen Mads HomeNet | Teknisk Support
Det drøyde og rakk mange uker før oppkoblingen skulle skje. Da endelig dagen kom, ble nettet vi hadde med Telenor stengt og vi fikk melding om at nå var vi koblet opp til Homenet, men det stemte ikke. Først da vi tok kontakt med kundeservice fikk vi beskjed om at det var en oppkoblingsfeil. Skulle rettes etter noen dager, men det fikk de ikke til, ny rettedato ble satt, men fortsatt ikke mulig å koble seg opp på nett. Vi tar kontakt og får beskjed om at alt er i orden, men når jeg ønsker mer info, da det fortsatt ikke virker, skal de ringe opp igjen, noe som ikke ble gjort. Resultat så langt er at vi har sittet uten husnett i et par uker. Det blir dyrt når man må bestille inn ekstra gb på ruter og mob nett.
Hei, Vi takker for din omtale her på bytt.no! Vi prøve å gjennomføre en smerte fri oppkobling for alle nye kunde, vi beklager at vi ikke har klart dette for deg! Når det kommer til rettet tid og avtale om å bli oppringt. Skal vi selvsagt holde dette, slik du har opplevd dette skal det ikke være! Så her må jeg bare beklage igjen, og du skal selvsagt ikke betale for de dagene du ikke hadde nett, gjerne ta kontakt med faktura så kan de helt sikkert ordne en kompensasjon for dette! Med vennlig hilsen Mads HomeNet | Teknisk Support