HomeNet har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Verste leverandør jeg har opplevd i mitt liv.Aldri bruk dette. 100 kr mindre er lureri. De vil sende deg mange gebyrer som du aldri har tenkt om. Internett kvalitet er verst.
Hei Erik, Jeg er dessverre ikke kjent med din sak hos oss da jeg mangler informasjon å finne deg med i våre systemer. Jeg er ikke kjent med gebyrene du viser til her, og vil anbefale deg å ta kontakt med oss direkte dersom du har spørsmål relatert til abonnementspris, og eventuelt utsendt faktureringer. Vedrørende internettkvalitet er det leit å se at du er misfornøyd og vi ønsker selvfølgelig å hjelpe med dette også. Ta gjerne kontakt med vår teknisk avdeling på telefon 38 99 01 00 eller chat via vår hjemmeside for å gjennomføre et grundig feilsøk. Det er da viktig at du er hjemme og har utstyret tilgjengelig slik at vi finner en permanent løsning på problematikken du opplever. Vennlig hilsen Håvard | HomeNet
Homenet anslår pris På dette oppdrag mellom Kr 3000 og Kr 5000 Men kan også bli høyere. Det må man si er ett rimelig usikkert estimat. Tør jo ikke bestille montør når jeg ikke vet om det koster kr 3000 eller Kr 10000 !!!. Går jo Uansett Mye mindre tid enn en ny innstalering Vil gjøre :(. Får sjekke ny installasjon fra konkurrent , om jeg finner en da. Litt håpløst Opplegg :(
Hei Morten, Ved feilretting ønsker vi først å utelukke så mange feilkilder som mulig. Dersom feilen har skjedd ved uhell på din ende eller oppdraget gjelder flytt av fiber eller hjemmesentral må du selv ta kostnaden. Ellers dekker vi selvfølgelig feilretting ved feil på linjen eller ved vårt utstyr. Pris blir påvirket av kostnader relatert til utkjøring og omfang av oppdrag. Dersom oppdraget tar lang tid, og utstyr må byttes ut vil kostnaden gå opp. Det er dermed vanskelig å gi et nøyaktig estimat i forkant ettersom hverken vi eller entrepenøren har oversikt over planløsningen i huset, og kan ikke si med sikkerhet hva som må gjøres før montør er på stedet. Vennlig hilsen Håvard | HomeNet
Veldig ustabilt nett til tider. Har hatt Altibox før og hadde aldri noen problemer med hastighet og stabilitet der. men bor et annet sted nå som har homenet. og det er så mye ustabilt nett. mister enten opp eller nedlastning med ca 90% i flere dager uten at det skjer noe. dette skjer altfor ofte. Savner dritt GET nå. men iforhold til homenet var det 100x bedre
Hei Dilshad, Jeg er dessverre ikke kjent med saken din, men anbefaler på det sterkeste å kontakte vår teknisk avdeling på telefon 38 99 01 00 eller chat via homenet.no. Våre teknikkere ønsker selvfølgelig å hjelpe og vil da feilsøke linjen for å finne årsaken til problemene du beskriver over. Vi ser frem til å finne en permanent løsning på ustabilitene. Vennlig hilsen Håvard | HomeNet
Homenet har flere ganger tilbudt meg veldig tregt internett og de tar godt betalt selv når de har gjort en feil. De har kommunisert med meg på en dårlig måte. Jeg håper de endrer kommunikasjonen sin på tekst slik at de ser på kundene sine som gode folk. Jeg håper de forbedrer maten de fikser problemer på og at de samarbeider bedre med Arvato Finance så ikke kunden må lide for deres dårlige samarbeid.
Hei, Dersom du mener det har blitt gjort feil fra vår side anbefaler vi å ta kontakt med oss direkte på mail til [email protected] slik at vi får gått gjennom saken din. Vi ser selvfølgelig på kundene våre som pålitelige og hyggelige folk, og behandler dem med respekten de fortjener. Det er leit å se at du har fått slik et dårlig inntrykk av oss, men håper våre kundebehandlere får muligheten til å imponere deg i fremtiden. Vennlig hilsen Håvard | HomeNet
Hadde problemer med ustabilt internett og tok kontakt med kundeservice for hjelp. De fremsto ikke interessert i å hjelpe og virket som de bare var interessert i å få meg til å legge på. Kom ikke med noen forslag på ting jeg burde feilsøke for å få stabil drift.
Hei Steffen, Meget leit å se at du har hatt slik en negativ opplevelse med oss. Våre kundebehandlere er serviceorienterte mennesker som selvfølgelig ønsker å hjelpe deg til beste evne. Gi oss gjerne en ny mulighet til å imponere ved å kontakte oss på telefon 38 99 01 00 eller chat via homenet.no. Vennlig hilsen Håvard | HomeNet
Det er nå 2 år siden at det kom en mann å ringte på døra å lurte på om jeg var interessert i raskt hjemmenett, dum som jeg var tegnet jeg avtale, i fjor tok kontakt med dem å spurte om dem snart skulle begynne å bygge ut her som jeg bor fikk beskjed om at dem skulle sende ut informasjon uten at det har skjedd, spurte også om det var mulig å trekke seg fra kontrakten og det var mulig mot å betale et gebyr på 8000 kr. Homenet er et firma som jeg vil anbefale alle å holde seg langt unna
Hei Sankthans, Jeg er ikke kjent med saken din, men vil anbefale deg å ta kontakt direkte med vår supportavdeling på [email protected] for en gjennomgang av saken din hos oss. Fiberutbygging krever avtaler, tillatelser og midler fra tredjeparter som kommune, vegvesen og entrepenører og kan dermed ta lenger tid enn forventet i noen områder. Vi forstår frustrasjonen dette kan medføre og beklager forsinkelsene du beskriver her. Vennlig hilsen Håvard | HomeNet
De gav tilbud på mobilt bredbånd som jeg sa jatakk til. 2 uker senere sier de at de ikke kan levere da det ikke er kobberlinje i huset??? Så lar de dette bli registrert som om jeg har avbestilt etter angrefrist og derfor skal betale kr 2500 i avbruddsgebyr!!!!!????? Når de solgte tjenesten sa de at de kunne levere. Men etterpå påstår de at jeg skal betale fordi jeg angivelig har fjernet en kobbertråd?? Jeg fatter ikke hva det har med saken å gjøre en gang. Betaler ikke for å ikke ha fått noe levert. Ingen ba meg sjekke etter kobbertråder i vegga før bestilling!! Og etterpå så klagebehandler de på swadavis og svarer intetsigende møl. Deretter nekter de å svare mer.
Hei Tone, Jeg er dessverre ikke kjent med saken din da jeg ikke har nok informasjon å finne deg med i våre systemer. Dersom du mener at kravet ikke er riktig vil jeg anbefale å ta kontakt med vår faktura avdeling på mail til [email protected] for å få en skriftlig gjennomgang av saken din. Vi ønsker selvfølgelig å være behjelpelig, og det er leit å se at du har hatt slik en negativ opplevelse med oss. Vennlig hilsen Håvard | HomeNet