HomeNet har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Ble lovet gratis installasjon for flere måneder siden uten noen form for egeninnsats. Nå leverer de lenge etter avtalt dato og krever at jeg selv skal grave ned kabelen. Styr unna. Løgn og dårlig kundeservice.
Hei Mike, Beklager å høre leveranse prossesen ikke har godt som planlagt av og til kan dette skje dessverre men vi forsøker alltid å forbedre oss. Når det kommer til gratis installasjon ønsker vi å sjekke dette næremere sammen med deg å ber deg derfor kontakt oss. Vennlig hilsen Mads | HomeNet
Hei, Jeg har hatt Homenet i ca 18mnd og har stort sett vært fornøyd, og gir dem 5/5 fordi 4/5 blir feil iforhold til mine små negativer, og jeg kan ikke gi 4,5 :) Negativt: Det eneste jeg har å si negativt er at det var mye nedetid i perioden 01.08.2017-16.01.2018 hvor det ikke ble meldt om hva som var galt, hva som blir gjort, eller når nettet var oppe igjen. I hele 2018 har jeg ikke opplevd brudd på mer enn 1-5 min, og jeg er VELDIG mye på nett. Positivt: Kundeservice er hyggelig, imøtekommende, og tilbyr fleksible løsninger. Prisene er gode, Og Jeg fikk nok ett litt bedre tilbud da jeg binder meg til 12mnd kontrakter hvert år.
Hei, Vi takker for din omtale her på bytt.no . Godt å høre du generelt er fornøyd, og takk for tilbakemeldingene dette tar vi til oss. Vennlig hilsen Mads | HomeNet
Nettverket er ustabilt og router trenger stadig omstart. Elendig trådløs dekning på routeren som følger med.
Hei Tor, Beklager å høre du har problemer med tjenesten, dette ønsker vi å sjekke slik at vi mulig kan komme til en løsning. Ta kontakt med oss for et videre feilsøk. Vennlig hilsen Mads | HomeNet
Har fra dag 1 hatt mye dårligere nett enn hva som ble lovet, skulle ha 5mb. Etter en stund kunne vi få en «bedre» pakke (7mb) mot at vi bindet oss i 1 år, nettet var fortsatt like dårlig og eier av hovednettet (Telenor) sa at det ikke var mulig å få bedre nett enn 5mb, så Homenet har reklamert for noe som ikke er mulig. Alle ganger hastigheten har vært målt har den vært mye dårligere enn hva vi har betalt for. De prøvde også å øke månedsprisen 14 dager før forfall, noe som heller ikke er lovlig.
Hei Kristoffer, beklager å høre det har hatt disse problemene. Klarer vi ikke leverer i hendhold til avtale skal vi heller ikke holde deg til noe binding og du skal selvsagt ikke betale full pris. Vi ønsker at du kontakter oss direkte slik at vi kan sjekke dette nærmere. Vennlig hilsen Mads | HomeNet
De opererer bevisst med feil opplysninger angående bindingstid. På "min side" står det at du ikke har bindingstid, men ringer du for å si opp har du 12 mnd bindingstid. Generell tilbakemelding til kunde er fraværende, og de må purres på gjentatte ganger. Angrerett og fristilling er et fremmedord. De unnlater å gi riktig informasjon ang. linjehastighet, selv om de etterhvert ble enige om at linjehastigheten er dårligere enn bestilt av kunde.
Hei, Dette ønsker vi å sjekke opp, og ber deg derfor ta kontakt med oss direkte slik at vi kan gi deg en forklaring på hvorfor du eventuelt enda har binding og hva som har da gått galt med minside. Vennlig hilsen Mads | HomeNet
Har dårlig erfaring fra min tid som kunde da de ikke har levert det som var avtalt. Sa opp abonnement etter bindende avtale i 1 år og er det dårligste nettleverandør jeg har vært borte i. Amatørmessig selskap som jeg ikke skjønner at det er på markedet ennå pga hard konkurranse om kunden.
Hei, beklager å høre du har hatt denne erfaringen, vi ønsker selvsagt å levere det som er avtalt og håper derfor du kan vurdere oss som selskap neste gang du skal ha nett. Vennlig hilsen Mads | HomeNet
Ringte for å høre ang bredbånd siden det sluttet å virke etter jeg var på ferie, ble sendt videre til inkasso selskapet dem bruker, da hadde min regning fra 800 blitt til 5400.
Hei Fredrik, Her virker det som om du ikke har fått betalt fakturaene dine i tide, og derfor har linjen blitt sperret og faktura gått til inkasso. Dessverre så skjer slikt når fakturaer ikke betales innen forfall. Vennlig hilsen Mads | HomeNet