HomeNet har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Helt håpløst, var dårlig fra dag en! Vi betaler for 100 mbps og får maks 8 mbps!! I snakk med kundeservice får vi bare beskjed om at det er ruteren og at vi må koble til med kabel!! Ingen bruker kabel nå mer!! Ruteren er forresten helt ny og tåler opp til 25 mbps.
Dårlig leverandør, ikke fornøyd i det hele tatt, og dem har skrudd opp prisene med skjulte regninger.
Jeg har veldig ustabilt internett siste 2 uker og ingen kan hjelpe meg :( Ellers veldig fornøyd med kundeservice.
Jeg tok kontakt da jeg kunne spare 150 kr i mnd på samme hastighet og med dårlig råd gikk jeg for det. En kampanje på 249 kr + 109 som ikke blir nevnt, men som er en selvfølge. Så fra Telenor sin 20 mb linje havnet jeg på ca 14 mb. Og det er det de lover i avtalen, ikke han/hun som selger deg dette. De reklamerer og med en "gratis" mnd ved verving og jeg vervet 2 stk. TRE ganger måtte jeg chatte om dette for å få det bekreftet og EN gratis mnd er ikke gratis da linjeleie er utenfor. Vel, jeg fikk 3 mnd "gratis" da første mnd ble gitt gratis av goodwill for bytte. Etter det ble det kjipt... Vi er to mann i husstanden og til tider fire og har aldri hatt problemer med hastighet fra Telenor. (4-5-6 faktisk) Nå lægger det med to stk og nett-tv detter ut i eninga. Etter henvendelse nr 4-5 til kundeservice (Chat) ba jeg om en proff gjennomgang uten standardsvar og fikk det. De satte hastigheten ned litt for å unngå pakketap. Funka litt, men nå i Jula har det vært stygt.. Så... Alt i alt angrer jeg, men gir det en sjanse. Man binder seg til ett år og de tilbud man får om økt hastighet gjelder ikke deg som har tegnet en.. avtale???? Helt vannvittig kundebehandling til forskjell fra Telenor. Tror de har tatt vatn over hue og sprengt sin kapasitet, men liker ny konkurranse. Kundeservice gikk fra 0 til 2-3 på kort tid. Jeg gir de en sjanse. (Har ikke noe valg) Juhuu :-)
Jeg kontaktet dem første gang for nesten to uker siden når nettet forsvant og kom tilbake igjen en gang i minuttet. De sa de skulle se på saken neste virkedag. Neste virkedag kom og gikk, jeg ringte dem igjen og de sa denne gang at det kunne ta 1 til 3 virkedager fra problemet ble rapportert. Dagene kommer og går. De kommer med samme visa. "Vi har notert din klage, og gitt beskjed til de som skal ta seg av det. Det blir sett på I morgen", eller en variant av samme leksa. Det gikk en uke før jeg fikk første melding om at en tekniker var satt på saken. Teknikere kom aldri eller ringte aldri. Jeg ringer og purrer på dem igjen. Samme leksa "neste virkedag"... Jeg gav beskjed om at noe måtte skje snart, de nikker og sier ja, men ingen ting skjer. Til slutt ville de ha meg til å ringe ett 815 nummer (dyre å ringe), som skulle sette meg videre til en underleverandør for mitt område. Jeg spurte om de kunne ringe for meg eller om jeg kunne få ett direkte nummer det var umulig siden "vi kan ikke se hvilken under leverandører kundene våre har". Jeg ville ikke ringe dette nummeret første dagen, pga kostnadene og de elendige unnskyldningene så jeg lot det gå en dag til. Neste dag ringer jeg opp igjen, og MENS jeg snakker med support hører jeg ham trykke som en gal på tastaturet. Det blir stille fra hans ende noen sekunder og jeg får en SMS som sier at en montør har forsøkt å kontakte meg tidligere på dagen og at jeg måtte ringe 815 nummeret fra tidligere for å kontakte dem med ett referanse nummer til mitt kundeforhold. Jeg ringte motvillig 815 nummeret. Der fikk jeg beskjed om at de aldri hadde mottatt noen sak på mitt kundeforhold, og at det siste de hadde rapportert i sine logger var at monteringen av linja for 3 måneder siden ville bli utsatt med to uker. Det hadde aldri vært noen montør hos meg den dagen. Jeg ringer opp igjen til Homenet og informerer dem om dette. Selv når de er tatt på fersken i en soleklar løgn spiller de defensivt... Det trykkes litt på ett tastatur og jeg får som svar "Ja, se her ja. Mhm. Ja. Her har det skjedd en teknisk feil ja. Det virker som om saken din aldri ble registrert videre. Men jeg skal registrere en ny sak med en gang". Dette etter at jeg nesten daglig har purret på saken. Jeg er likevel høflig, takker og venter til neste virkedag. Ingen ting skjer. Jeg ringer igjen og blir bedt om å ringe tilbake til under leverandøren, men ikke bruke 815 nummeret. Jeg skulle I stedet bruke ett internt nummer de brukte for direkte kontakt (husker dere at dette var umulig i går?...). Jeg skulle og gi ett internt nummer som kun ville ta meg direkte til den nye saken min. Jeg får snakke med en dame som får nummeret jeg ble bedt lese opp. Hun svarer at "ja, tekniker har prøvd å kontakte deg. Du har fått beskjed om å avtale nytt møte". Sånn bare for å understreke dette: Jeg har aldri blitt oppringt, ingen tapte anrop, ingen SMS fra teknikker og ingen epost. Hun snakker altså ren fantasi. Vi avtaler at tekniker kommer neste dag mellom 8 og 16 (Jepp... De er så spessifikke på tiden). Jeg spør når tekniker kontaktet meg sist. Hun svarer (en dato for 7 dager siden). Meldingen jeg fikk mens jeg snakket med support som ville jeg skulle ringe 815 nummeret er fra i går. Jeg forsøker å få inn ett til spørsmål, men midt i setningen avbryter hun meg, sier "ja, da ble det i morgen. Ha en god dag. " Jeg fikk så vidt inn ett "Eh, jo, hade? " før hun la på. Dette var tidligere i dag. Jeg har mine tvil om at tekniker møter opp i morgen, men jeg har ett håp... Er bundet med 12 måneder, og det er helt åpenbart at de er klar over det når man ser på måten de behandler kunder på. Styr unna!