HomeNet har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Fikk Homenet for ca en måned sida, blei lovet 50/20 linje og fikk 14/1.. Jeg sa jeg var gamer og trenger et bra og stabilt internett, Homenet er verre en Telia på nett.. Prisen jeg fikk skulle være hele beløpet pr mnd. 279.- men fikk rekning på over 1000,- og for å si opp (bruke angrefristen) koster dette da 2500kr! noe som er absurd! å betale så mye penger for et internett som er dårlig, dårlig kundeservice og lyger så det renner av dem så dem kan få solgt produkta sine til alt som beveger på seg.. elendig dritt selskap! skal du gjøre deg selv en tjeneste så velg alt annet selskap, med mindre vil vil ha en opplevelse som ikke var avtalt...
Hei Svein, Nå får jeg dessverre ikke oppa avtalen din her så blir vanskelig å sjekke, derfor be jeg deg ta kontakt med oss slik at vi kan undersøke dette. Får du ikke det du betaler for kan vi heller ikke holde deg til noe binding. Når det kommer til pris vil jeg anbefale deg å sjekke hva du godtokk på sms der skal alt av avtaler - priser stå. Vennlig hilsen Mads | HomeNet
Jeg har hatt binding i et år frem til september 2018. Etter bindingstiden ringte en fyr fra Homenet og ga nytt tilbud. Jeg sa til ham at telenor kommer med fiber nett i november 2018. Han sa at jeg kan binde meg til Homenet og dersom telenor leverer fiber i min adresse kan jeg avslutte bindingen hos Homenet uten å betale noe ekstra. Nå kontaktet jeg Homenet pga dårlig internet. Hun sier at dersom jeg sier opp må jeg betale 349kr/md for hele et år hvis jeg skal avslutte bindingen. Jeg har avtalen 14-21 mb, Når jeg sier at jeg har nesten alltid lavere enn 10mb sier hun at jeg må kontakte i neste uke for feilsøking også avslutter hun chatten.
Hei, Dessverre så medfører alle avtaler/tilbud hos oss 12mnd bindingstid, dette skal også stå i din bestillings bekreftelse. Vennlig hilsen Mads | HomeNet
Imøtekommende og blide mennesker på kundeservice. Stabilt internett til en overkommelig pris.
Hei, Vi takker for din omtale her på bytt.no . Vennlig hilsen Mads | HomeNet
Fått 3 tre forskjellige oppkoblingsdatoer første 24/9 pr. mail så 24/10 pr. tlf og så 28/11 ?? Hvor lang tid kan det ta å bli koblet til?? Hva gjør man for å få dette opp å gå?? Får store problemer om det ikke blir koblet til før 28/11 da bruker blir borte noen uker. Så fortvilet over hele Homenet. Hyggelige folk på kundeservice, men hva hjelper det.. Skulle bare ønske jeg hadde lest denne siden først og ikke stolt på anbefalingen av Homenet.
Hei, Vi takker for din omtale her på bytt.no . Beklager å høre det har hvert problemer anngående leveransen din, dette skal vi selvsagt ta videre. Vi og underleverandør håper å holde siste avtalt dato, ta kontakt om det ikke skulle gå i orden. Vennlig hilsen Mads | HomeNet
Meget hyggelig telefonsamtale og trivelig kundebehandler :)
Hei Kenneth, Takk for din hyggelige omtale, dette liker vi å høre.
Bra service, hyggelig kundebehandling, rask behandling og hjelp.
Hei, Vi takker for din omtale her på bytt.no, godt å høre vi kunne være til hjelp! Vennlig hilsen Mads | HomeNet
Ligg langt unna! Skulle ha 100/100 fikk 49.72/41.72 noe jeg ikke er fornøyd med. Skal man da betale full pris? Nei nei. Nei styr unna, styr unna................
Hei, Beklager å høre problemet du opplever med tjenesten du har fra oss, slik skal det selvsagt ikke være. Vi ønsker å finne en løsning sammen med deg å ber deg derfor kontakt oss på telefon 38990100 for et videre feilsøk. Vennlig hilsen Mads | HomeNet