HomeNet har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
God service. Tålmodighet med en litt treg kunde som meg.
Holder ikke det som loves i reklame. Bruker i reklame telefonnummer som ikke er i bruk. Gir lite tillitsvekkende veiledning ved valg av produkter. Lang og sen leveringstid av tjenester.
Hei, Takk for din tilbakemelding på bytt.no. Beklager at du opplever oss slik, dette ønsker vi selvsagt og se på. Når det gjelder leveringstiden er den normalt 2-4 uker. Gjerne kontakt oss på chat eller telefon så skal vi få rettet opp i evt feil med tilbudet eller behandlingen du har fått. Vennlig hilsen Bastian | HomeNet
Styr unna, de klarer ikke å følge opp nye kunder som binder seg til fiber avtale. Aldri noe svar som helst. Mvh Camilla K* G*
Hei Camilla, Beklager at du opplever oss slik. Om det er noe vi kan gjøre for deg her ønsker vi selvsagt det. Gjerne kontakt oss på chat eller telefon så skal vi hjelpe deg. Vennlig hilsen Bastian | HomeNet
Bra service, ønsker gjerne fiber i huset, siden nabo 30m unna har fiber
Må være det dårligste nettet jeg har hatt noensinne. Kobler ut veldig ofte og må restarte. Henger seg opp og tar veldig lang tid når man skal inn på forskjellige aper på Apple TV. Veldig rart at det skal være sånn når man bor midt i Tønsberg senter.
Hei Kim, Beklager å høre at du opplever nettet slikt. Vi ønsker at du tar kontakt med oss på chat eller telefon så skal vi få sjekket opp i problemene du opplever. Vennlig hilsen Bastian | HomeNet
Sender modem på feil adresse. Har tatt kontakt med HomeNet, de da vil sende et nytt modem på riktig adresse. Nå er 8 dager og jeg har ikke fått den.
Hei, Beklager å høre dette har tatt lang tid, vi ønsker at du tar kontakt med oss på telefon/ chat slik at vi kan sjekke opp dette. Vennlig hilsen Mads | HomeNet
Det er så mye som er dårlig at det er krevende å liste opp. - Lover ting de ikke holder. - Mange beboere har vært uten både tv og Internett i lange perioder. - Kundeservice opptrer lite ydmykt med tanke på alle problemer vi har hatt. De tilbyr heller ikke kompensasjon for alle dager uten nett og tv. Den ene gangen vi ble tilbud om kompensasjon fulgte de det ikke opp. - Jeg ba de komme ut før påske for å sjekke alle problemer. Homenet har enda ikke vært her. Vi måtte garantere at vi tok kostnader hvis den enkelte hadde gjort noe feil, noe vi garanterte. - Folk har ringt kundeservice, får tv signal til å virke før det kort tid etter forsvinner. Så gjentar samme prosessen seg til folk bare gir opp og bare konkluderer med at de er uten signal og ikke orker å bruke tid på dette.
Hei igjen, Vi takker for din omtale her på bytt.no . Som jeg tidligere har skrevet til deg, ønsker vi selvsagt å finne en ordning her. Du vil høre fra meg iløpet av kort tid, beklager igjen hvordan denne opplevelsen har hvert, vi håper vi kan endre dette. Vennlig hilsen Mads | HomeNet