HomeNet har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Styr unna, de klarer ikke å følge opp nye kunder som binder seg til fiber avtale. Aldri noe svar som helst. Mvh Camilla K* G*
Hei Camilla, Beklager at du opplever oss slik. Om det er noe vi kan gjøre for deg her ønsker vi selvsagt det. Gjerne kontakt oss på chat eller telefon så skal vi hjelpe deg. Vennlig hilsen Bastian | HomeNet
Bra service, ønsker gjerne fiber i huset, siden nabo 30m unna har fiber
Må være det dårligste nettet jeg har hatt noensinne. Kobler ut veldig ofte og må restarte. Henger seg opp og tar veldig lang tid når man skal inn på forskjellige aper på Apple TV. Veldig rart at det skal være sånn når man bor midt i Tønsberg senter.
Hei Kim, Beklager å høre at du opplever nettet slikt. Vi ønsker at du tar kontakt med oss på chat eller telefon så skal vi få sjekket opp i problemene du opplever. Vennlig hilsen Bastian | HomeNet
Sender modem på feil adresse. Har tatt kontakt med HomeNet, de da vil sende et nytt modem på riktig adresse. Nå er 8 dager og jeg har ikke fått den.
Hei, Beklager å høre dette har tatt lang tid, vi ønsker at du tar kontakt med oss på telefon/ chat slik at vi kan sjekke opp dette. Vennlig hilsen Mads | HomeNet
Det er så mye som er dårlig at det er krevende å liste opp. - Lover ting de ikke holder. - Mange beboere har vært uten både tv og Internett i lange perioder. - Kundeservice opptrer lite ydmykt med tanke på alle problemer vi har hatt. De tilbyr heller ikke kompensasjon for alle dager uten nett og tv. Den ene gangen vi ble tilbud om kompensasjon fulgte de det ikke opp. - Jeg ba de komme ut før påske for å sjekke alle problemer. Homenet har enda ikke vært her. Vi måtte garantere at vi tok kostnader hvis den enkelte hadde gjort noe feil, noe vi garanterte. - Folk har ringt kundeservice, får tv signal til å virke før det kort tid etter forsvinner. Så gjentar samme prosessen seg til folk bare gir opp og bare konkluderer med at de er uten signal og ikke orker å bruke tid på dette.
Hei igjen, Vi takker for din omtale her på bytt.no . Som jeg tidligere har skrevet til deg, ønsker vi selvsagt å finne en ordning her. Du vil høre fra meg iløpet av kort tid, beklager igjen hvordan denne opplevelsen har hvert, vi håper vi kan endre dette. Vennlig hilsen Mads | HomeNet
+ Hyggelig og rask kundeservice. + Problemfritt bytte. + God trådløs dekning på medfølgende bredbånds modem. + Stabil og god hastighet etter bytte. + Selgere hos HomeNet virker ærlige vedrørende hastighet. - Meny i modem kunne vært mer oversiktlig og enklere. - Modem kan ikke henges opp på vegg. - Ikke mulighet for og bestille tilleggstjenester. Alt i alt veldig fornøyd med HomeNet og er et bra alternativ til Telenor hvis man kun trenger internett aksess uten ekstra tjenester.
Heisann Eivind, Vi takker for din omtale her på bytt.no . Godt å lese du er fornøyd med med både bytte, kundeservice, stabilitet, hastighet og ærlighet. Vi fortstår at det kan være noe minus ved modemene våre, og at funksjon ofte kunne vært bedre, samme også med muligheten for å henge dette opp. Per i dag har vi desverre ikke noe tilleggstjenester på ADSL/VDSL abonnementer, men dersom du har fiber vil du ha denne funksjonen inne på "Din side". Vi håper også at vi i senere tid kan levere et mer tilfredsstillende modem som imøtekommer dine ønsker. Ha en din dag! Vennlig hilsen Filip| HomeNet
Har aldri hatt problemer med Homenet.. beste internett selskap jeg har vært borti... Vil anbefale det til alle
God dag Marit! Vi takker for din omtale her på bytt.no . Musikk i våre ører! Kjempe fint å høre at du er så fornøyd, da føler vi at vi har gjort noe riktig. Skulle det likevel oppstå noe problemer i fremtiden så vet du alltids hvor du kan nå oss. Ha en fortsatt fantastisk dag videre Marit! Vennlig hilsen Mads | HomeNet